خانم بازیگر: تعهد من به حجاب و اخلاق باعث محبوبیتم شد

آفرین عبیسی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: من اعتقاد دارم که هنرمندان باید در وضعیت پوشش خود محتاطانه رفتار کنند.

به گزارش تازه‌نیوز، آفرین عبیسی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: من اعتقاد دارم که هنرمندان باید در وضعیت پوشش خود محتاطانه رفتار کنند. زیرا جوانان در ابتدا به صورت احساسی و به طبع سنشان آن نوع پوشش و حجاب هنرمندان برایشان جالب است اما ما شاهد آن هستیم بعد از گذشت زمان همین نوجوانان وقتی فکر کنند بدون شک آن مسیر را انتخاب نمی کنند.

به نقل از افکارنیوز، آفرین عبیسی ، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: پیشنهادات جذابی وجود ندارد، متاسفانه یا تولیدات کم شده و یا پیشنهادات به از ما بهتران می‌رسد، متاسفانه کیفیت نقش‌هایی که می رسد به هیچ وجه برای من جذابیتی ندارد.

وی در همین رابطه ادامه داد: مدتی پیش برای بازی در یک اثر سینمایی دعوت شدم اما فیلمنامه و به خصوص نقش برایم جذابیت چندانی نداشت و به همین دلیل آن را رد کردم، از نظر من نقش باید به نحوی باشد که اگر آن را حذف کنیم تاثیری بر داستان داشته باشد.

عبیسی درباره فعالیت خود در فضای مجازی اظهار کرد: سن و سال من دیگر به این کارها نمی خورد حوصله اش را هم ندارم، این فضاها بیشتر مورد علاقه جوانان است، خود من هم چندان علاقه ای به پیگیری آن نداشته و ندارم زیرا به نظرم زمانبر بوده و بیشتر اتلاف وقت است.

این مطالب را هم ببینید:

فضای مجازی برای من اتلاف وقت است

عبیسی درباره اظهارنظر هنرمندان در فضای مجازی افزود: همانطور که گفتم به دلیل اینکه در فضای مجازی فعال نیستم نمی توانم درباره آن حرفی بزنم، اما به طور کلی شخصا در مورد مسائلی با افراد گفتگو می کنم که درباره آنها اطلاعات داشته باشم و بتوانم از حرفی که می‌زنم دفاع کنم، خیلی اهل حرف زدن درباره همه چیز و همه افراد نیستم.

برای شخص من حجاب انتخابی لذتبخش است

عبیسی درباره مقوله حجاب در میان هنرمندان تاکید کرد: من نمیتوانم برای کسی نسخه صادر کنم، طبیعتا هر فرد انتخابی دارد، برای شخص من حجاب انتخابی لذتبخش است و همواره از اینکه محجبه هستم دفاع می کنم و اگر کاری پیشنهاد شده که این اعتقاد را در خطر انداخته آن را رد می‌کنم. با این وجود معتقدم که مردم ما را به عنوان هنرمند بیشتر مورد توجه قرار می‌دهند پس بهتر است تا در مورد پوشش خود هنجارهای جامعه را رعایت کنند.

وی با اشاره به توجه الگوبرداری جوانان از هنرمندان گفت: هنرمندان به واسطه حضورشان در عرصه های مختلف تصویر و بدین جهت که مردم تمرکز بسیار زیادی روی آنها دارند خواه یا ناخواه به الگوهایی در جامعه مبدل می شوند. اینکه هنرمندان در حال حاضر الگوهای خوبی برای جامعه، نوجوانان و جوانان باشند یا نباشند کاملاً نسبی است و نمی توان گفت به طور صد در صد هنرمندان الگوهایی خوبی برای جامعه حال حاضر هستند.

هنرمندان باید در پوشش خود محتاطانه عمل کنند

بازیگر فیلم «بید مجنون» درباره الگوبرداری نواجوانان از نوع پوشش و حجاب بازیگران سینما تاکید کرد: من اعتقاد دارم که هنرمندان باید در وضعیت پوشش خود محتاطانه رفتار کنند. زیرا جوانان در ابتدا به صورت احساسی و به طبع سنشان آن نوع پوشش و حجاب هنرمندان برایشان جالب است اما ما شاهد آن هستیم بعد از گذشت زمان همین نوجوانان وقتی فکر کنند بدون شک آن مسیر را انتخاب نمی کنند.

او تاثیر هنرمندان در جامعه را تاثیری همیشگی دانست و اضافه کرد: برخی جوانان چشمشان به هنرمندان است. این هنرمندان هستند که باید در رفتار خود و مخصوصاً برخی مسائل اخلاقی همچون پوشش و حجاب احتیاط کنند.

عبیسی: آثاری که به حجاب من خدشه وارد کردند را رد کردم

عبیسی درباره پوشش و وضعیت حجاب خود تصریح کرد: پوشش من نشان دهنده اخلاق و منش من است و همیشه همین طور پوشش و حجابم را حفظ کرده ام. همه می‌دانند که من جلو و یا پشت دوربین با همین ظاهر زندگی می کنم. همین پوشش و حجاب من باعث شده در بسیاری از آثار نباشم و خیلی از آنها را رد کنم زیرا همین آثار باعث می شدند به حجاب من خدشه وارد شود به همین خاطر آنها را رد کردم.

عبیسی حجاب و پوشش را مهمترین رکن در انتخاب آثارش خواند و خاطرنشان کرد: هیچ وقت نمی خواهم برای بازی در یک فیلم یا چند فیلم از حجاب و پوششم بگذرم. مردم مرا اینگونه دوست دارند. خوشبختانه این پایبندی من به حجاب و ارکان دینی محبوبیت بسیار زیادی را نزد مردم برایم به ارمغان آورده و به آن افتخار می کنم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.