صحبت‌های یحیی گل‌‌محمدی بعد از دیدار پرسپولیس و ملوان در مورد داوری

سرمربی تیم فوتبل پرسپولیس می‌گوید داور دیدار تیمش برابر ملوان بازی را عالی قضاوت کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران یک بر صفر میزبانش ملوان را شکست داد.

به نقل از ایسنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از این دیدار اظهار کرد: بازی جذابی و زیبایی شاهد بودیم و حیف که تماشاگری در ورزشگاه نبود. دوست داشتیم بازی با حضور هواداران برگزار می‌شد اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. امیدوارم در بازی‌های آینده بازی‌ها با تماشاگر باشد چون بازی‌ها بدون تماشاگر چون بازی بدون تماشاگر لطفی ندارد. در همه کشورهای اروپایی با استادیوم پر از تماشاگر برگزار می‌شد اما ما اینجا اندرخم یک کوچه هستیم و هنوز دل نگرانی‌هایی داریم که مردم یک جا جمع نشوند و این جای تاسف دارد.

وی افزود: هم در نیمه اول و هم نیمه دوم بازی پایاپای بود. ملوان هم تیم جوان و خوبی بود و از نظر تاکتیکی هم خوب بودند. بازیکنان ما در نیمه دوم دوئل‌های یک برابر یک را بردند و توانستیم به گل برسیم و گل زیبا و قشنگی زدیم. از نتیجه راضی هستیم و با توجه به اتفاقا اواخر بازی رخ داد می‌خواهم از داور حمایت کنم. بهترین اتفاق بازی داور خوب بازی بود و از او تشکر می‌کنم. امیدوارم این نوع داوری‌ها بیشتر باشد و داور واقعا عالی کار کرد.

او همچنین گفت: با توجه به دو سه  فصلی که در پرسپولیس هستم، از عملکرد آقای درویش رضایت دارم. او کار سختی در پیش داشت و از او و هیات‌مدیره تشکر می کنم. امیدوارم با حضورشان به تیم کمک کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.