صفحه اینستاگرام نیما نکیسا بعد از اظهاراتش در مورد وقایع اخیر بسته شد!

پیج اینستاگرام گلر سابق تیم ملی از دسترس خارج شد.

به گزارش تازه‌نیوز، اینستاگرام، صفحه نیما نکیسا، دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس را حذف و از دسترس خارج کرد. نکیسا اخیرا موضع گیری های خبرسازی در خصوص اتفاقات اخیر انجام داده بود.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفته بود: از زمانی که ایران بود و تا هزاران سال دیگر که خواهد ماند، با تمام وجود ذره ذره خاک آن را عاشقانه می‌پرستم، اما شماهایی که خارج از ایران زندگی خود را تغییر دادید و زیر یک پرچم دیگری قسم خوردید و یک زمانی اگر جنگی با این کشور شود مجبور هستید که برای آنجا ادای دین کنید، بدانید اگر بحثی به وجود آمده داخل کشور خودمان بوده است. اصلا دلیلی ندارد که شما بخواهید ورود کنید. من به همه ایدئولوژی‌ها احترام می‌گذارم اما با نقد محترمانه.

نکیسا در مورد اینکه برخی بازیکنان خارجی لیگ برتر نیز مطالبی را در فضای مجازی بر ضد منافع ملی منتشر کردند، گفت: در کشورهای دیگر که دم از دموکراسی و آزادی بیان می‌زنند، این کار فقط شعار است. همین که برخی بازیکنان خارجی که از پول ایران استفاده می‌کنند و نظر خودشان را هرچند علیه ایران بیان می‌کنند، آیا این نشان از دموکراسی در ایران نیست؟ آیا اغتشاش و تخریب اموال عمومی و مردم که در نهایت باید از جیب خودمان دوباره تهیه شود، نامش دموکراسی و رعایت حقوق شهروندی است؟ من این چیزها را نمی‌پسندم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.