سوال مهم مجری تلویزیون: حدادعادل این روزها کجاست؟

مجری جنجالی شبکه افق در یادداشتی به اصولگرایان بابت سکوت خود در این روزها انتقاد کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، امیرحسین ثابتی در رشته‌توئیتی با انتقاد از برخی اصولگرایان در خصوص اتفاقات اخیر کشور نوشت: ایام قبل از انتخابات مجلس و ریاست جمهوری را یادتان هست که اصولگرایان هر روز سخنرانی و مصاحبه می‌کردند و ائتلاف و حزب جدید راه می‌انداختند؟ یادتان هست برای کسب رای از این مسجد به آن مسجد و از این دانشگاه به آن دانشگاه می‌رفتند؟ در ۳۰ روز گذشته که کشور دچار التهاب شد چند نفرشان در مساجد و دانشگاه‌ها حاضر شدند تا با همان مردم حرف بزنند؟ چند نفرشان اصلا در دسترس هستند؟ چند نفرشان اصلا اگر هم در دسترس باشند، از خودشان تحلیل دارند که به مخاطب منتقل کنند؟ چند نفرشان اصلا قدرت اقناع دارند و بلدند با مردم حرف بزنند؟ بگذارید نام ببرم:
در انتخابات‌های اخیر «شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی» میدان‌داری کرد و گفت به هر لیست و فردی که ما می‌گوییم رای بدهید. هرکسی هم غیر این عمل کند وحدت‌شکن، خائن، بی‌بصیرت و… است. شد آن‌چه شد و هر آن‌چه که این آقایان دیکته کردند را بخشی از مردم نوشتند و بخش زیادی از مردم هم اصلا در انتخابات شرکت نکردند و در هر صورت آن‌چه این جریان دوست داشت به وقوع پیوست. حالا سوال اینجاست که چند نفر از آقایانی که برای جبهه انقلاب پشت پرده تصمیم می‌گرفتند و لیست می‌بستند و نامزد معرفی می‌کردند الان وسط میدان هستند؟
این روزها از آقایان حدادعادل، باهنر، بادامچیان، چمران، متکی، سروری، پیرهادی، رسولی و… نامی شنیده‌اید؟ سخنرانی خاصی دیده‌اید که بتوانند نه عامه مردم بلکه فقط نیروهای اصولگرا را قانع کنند؟ یادداشت خاصی دیده‌اید که دست به دست بچرخد و پاسخ سوالی را بدهد؟ طبیعتا خیر. بلکه بار این روزها هم بر دوش نیروهای کف میدان است. چه آن‌هایی که در سنگر خیابان با اوباش جنگیدند و جانباز و شهید شدند و چه آن‌هایی که مشغول جنگ در کارزار رسانه هستند.
اما از سال دیگر همین ایام نامبردگان با تعداد کثیر دیگری از چهره‌های مشابه، هر روز در مساجد، دانشگاه‌ها و سایر محافل رویت خواهند شد. چرا؟ چون باز هم زمان انتخابات فرا خواهد رسید و مجبور به حضور در برابر مردم هستند.
این ایام، زمان استراحت آقایان است! مزاحم‌شان نشوید و سال بعد هم هر چه گفتند را چشم‌بسته اطاعت کنید تا این دور باطل اصول‌گرا-اصلاح‌طلب بچرخد و متاسفانه برخی چهره‌های گفتمانی هم به همراهی منفعلانه با این‌ها عادت کرده‌اند و شب انتخابات تسلیم بازی آن‌ها خواهند شد. باور ندارید؟ یک سال دیگر صبر کنید.

توییت امیرحسین ثابتی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.