آخرین خبرها از جابجایی قدرت در ایالات متحده

ترامپ: نتایج فاسدترین انتخابات تاریخ را قبول ندارم!

با وجود توئیت‌های متفاوت و متنوع دونالد ترامپ، روند تغییر قدرت در ایالات متحده آغاز شده است؛ هرچند او همچنان نتایج انتخابات 2020 را نپذیرفته!

به گزارش سرویس خبر ویژه تازه نیوز، امیلی مورفی، رئیس اداره خدمات عمومی GSA با ارسال نامه به بایدن وی را برنده انتخابات شناخته و اجازه داده تا دوره انتقال ریاست جمهوری آغاز شود. دسترسی به بودجه، فضای اداری کاخ سفید و جلسات توجیهی طبقه بندی شده شامل بخشی از خدمات دولت انتقالی است.

ترامپ ادعا کرد برخلاف گفته‌های عموم، وی امیلی مورفی را ملزم به ادامه همکاری با بایدن کرده است. او ادعا کرد به نفع کشور بوده و به وی توصیه کرده‌ام که پروتکل‌های اولیه را رعایت کند.

سناتورها «لامر الکساندر و بیل کاسیدی» جمهوری خواه بایدن را رسما رئیس جمهور ممنتخب نامیدند. این تصدیق بعد از تایید انتخابات میشیگان و رفع GSA در تشکیل دولت انتقالی صورت گرفت. البته هنوز بسیاری از جمهوری خواهان پیروزی بایدن را نپذیرفته‌اند.

جوبایدن تیم امنیت ملی و سیاست خارجی خود را معرفی کرد.

جانت یلن رئیس اسبق بانک مرکزی آمریکا وزیر خزانه داری خواهد شد.در صورت تایید وی اولین زنی است که به این سمت گماشته می‌شود.

ترامپ در جدیدترین توئیت خود ادعا کرده با تمام یارانش جلو خواهد رفت و هرگز شکست در انتخاباتی که مملو از آرای جعلی کامپیوتری بوده را نخواهد پذیرفت! او تحویل GSA را به معنای باخت ندانسته و انتخابات 2020 را فاسدترین انتخابات تاریخ سیاسی آمریکا نامیده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.