علی کریمی به ایران بازمی‌گردد؟

هرچند سخنگوی دولت می‌گوید، منعی برای بازگشت علی کریمی وجود ندارد اما با انتشار عکس جدیدی از علی کریمی بعید به‌نظر می‌رسد او قصدی برای بازگشت داشته باشد.

به گزارش تازه‌نیوز، اخبار ضد و نقیض درباره علی کریمی که از دو سو درباره او هشدار می‌دهند. سوال اساسی اما در مورد آینده حرفه‌ای و زندگی شخصی علی کریمی این است که او می‌تواند به ایران بازگردد یا خیر؟

به نقل از اعتمادآنلاین، باتوجه به فعالیت‌های مجازی‌ای که او در یک‌ماه اخیر انجام داده، نظر یک مقام مسئول درخصوص بازگشت کریمی به کشور و شرایط آتی او، اهمیت ویژه‌ای دارد.

سوم آبان‌ماه بهادری جهرمی، سخنگوی دولت ابراهیم رئیسی با حضور در دانشگاه قم درخصوص بازگشت علی کریمی به ایران گفت: «علی کریمی می‌تواند به کشور برگردد، کسی با او مشکلی ندارد؛ اجازه نمی‌دهند صدای حقیقت به گوش ورزشکاران برسد.»

این مطالب را هم ببینید:

جدیدترین خبر از علی کریمی اما عکسی است که یکی از خبرنگاران حوزه فیتنس در اینستاگرام شخصی خودش منتشر کرده، اما این‌که در دیدارش با علی کریمی چه گفته را به روزهای آتی موکول کرده است. چهره جدید علی کریمی اما نشان می‌دهد او دیگر آن کریمی سابق نیست. چهره‌ای با خستگی بسیار، ریش‌های سراسر سفید و احتمالا بی‌‌تمایل به بازگشت؛ حداقل باتوجه به شرایط فعلی و اتفاقاتی که رخ داده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.