علیپور: گل محمدی تا پایان فصل در کنار پرسپولیس خواهد بود

عضو جدید هیات مدیره پرسپولیس گفت: گل محمدی تا پایان فصل آینده در کنار سرخ پوشان خواهد بود.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از فارس، محمد علیپور در حاشیه نشست ستاد مبارزه با کرونا، اظهار داشت: ما ۲۰ انجمن داریم که تنوع زیادی دارند. برخی از رشته ها در فضای باز فعالیت دارند. در چند مورد مجوز گرفته ایم. سلامتی ورزشکاران اولویت ماست اما هنوز تقویم تورنمنت های بین المللی مشخص نیست به همین دلیل در خیلی از رشته ها تمرین ملی نداریم.

وی افزود: ما کلاس های آموزشی را به صورت آنلاین برگزار کردیم که بازخورد خوبی داشت و حتی می توانیم در آینده هم این کار را انجام دهیم. امروز هم نظرمان را مطرح کردیم.

عضو جدید هیات مدیره پرسپولیس درباره طلب برانکو، عنوان کرد: آخرین جلسه هیات مدیره در هفته گذشته حضور داشتم که بحث ها مربوط به اعزام تیم بود. به زودی مشکل او از نظر مالی حل می شود تا پرسپولیس بتواند کارش را انجام دهد.

وی درباره مهلت ۳۰ روزه برای حل مشکل برانکو خاطرنشان کرد: مدیرعامل محترم کار برانکو را پیگیری می کند. خطری پرسپولیس را تهدید نمی کند.

علیپور همچنین درباره اینکه مشکل گل محمدی حل شده یا خیر و او ظاهرا استعفا کرده بود، تصریح کرد: بحث هایی بیرون شنیدم. او از سرمربیان خوب و موفق ماست. فکر می کنم تا پایان فصل آینده در کنار پرسپولیس خواهد بود. خیلی ها این تیم را دوست دارند و گل محمدی هم از همان مربیان است که کارش را انجام می دهد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.