آتش ساختمان هفت طبقه در تهران قربانی گرفت!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از جانباختن یک تن در پی حریق در ساختمان هفت طبقه در محدوده اشرفی اصفهانی خبر داد.

به گزارش تازه‌نیوز، سید جلال ملکی درباره جزییات وقوع این حریق اظهار کرد: ساعت ۰۴:۳۷ بامداد روز جاری، وقوع حریق در یک ساختمان، در محدوده اشرفی اصفهانی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده شد. در پی اعلام این آتش‌سوزی بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات و امکانات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

به نقل از ایسنا، وی با بیان اینکه آتش‌نشانان در مدت زمان سه دقیقه به محل وقوع این آتش‌سوزی واقع در اشرفی اصفهانی، خیابان خجسته پور رسیدند، اظهار کرد: حادثه در یکی از واحدهای یک ساختمان هفت طبقه اتفاق افتاده بود. این واحد حدودا ۹۰ متری و کاملا شعله ور بود و آتش از پنجره‌ها به بیرون می‌زد.  سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: با توجه به اینکه شیشه‌های ساختمان شکسته شده بودند، این احتمال وجود داشت که انفجار جزیی نیز در محل رخ داده باشد که البته علت حادثه باید از سوی عوامل مربوطه بررسی و سپس اعلام شود.

ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان عملیات را آغاز کرده و به صورت همزمان برای اطفاء حریق و نجات افرادی که داخل ساختمان حضور داشتند اقدام کردند. درهای واحدی که آتش گرفته بود قفل بود و آتش‌نشانان درب واحد را باز کرده و به داخل نفوذ کردند. آن‌ها حین اطفاء حریق و جست و جو برای افراد محبوس شده احتمالی با بدن سوخته فردی که حدودا ۴۵ سال داشت مواجه شده و او را از ساختمان خارج کردند که با تحویل این فرد به عوامل اورژانس مشخص شد که او جان خود را از دست داده است.

وی اظهار کرد: در ادامه عملیات نیز، آتش نشانان ۱۵ نفر را که در ساختمان حضور داشتند از محل خارج کرده و به محل امن منتقل کردند. همچنین آتش‌نشانان پس از انجام ایمن سازی‌های لازم و تحویل محل به عوامل انتظامی، به ایستگاه‌های خود بازگشتند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.