فرمانده سپاه: امروز روز پایان اغتشاشات است و دیگر به خیابان‌ها نیایید

فرمانده کل سپاه گفت: امروز روز پایان اغتشاشات است و دیگر به خیابان‌ها نیایید زیرا این نقشه کاخ سفید و اسرائیل بوده که در جامعه اسلامی ایران تشویش ایجاد کند و نباید اجازه داد آینده جوانان این کشور تبدیل به آینده‌ای شوم شود.

به گزارش تازه‌نیوز، سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز مردم ایران و شیراز به خوبی رهبر معظم انقلاب ‌را حمایت کرده اند، تاکید کرد: ‌رهبر انقلاب ‌در قلب جهاد ا‌یستاده‌اند و مردم ایران امام خامنه‌ای را در برا‌بر انواع دشمنی‌ها تنها نگذاشته‌اند و امامشان را صیانت می‌کنند.

به نقل از ایلنا، سلامی ادامه داد: مردم با حضورشان همواره آمریکا را تحقیر و بار‌ها ثابت کرده اند که به فرموده امام راحل، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی با بیان اینکه آمریکای جنایتکار، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود خسته و شکست‌خورده ‌در جنگ یمن و شکست در تشکیل دولت در عراق و شکست در لبنان و سوریه وقتی نفوذ و قدرت‌ سیاسی و معنوی ایران عزیز‌ را در سرزمین های دور‌دست دیدند‌، متوجه شدند بر ملت ایران نمی‌توانند فائق آیند، ادامه داد: آنها پس از شکست های پی در پی، به این فکر افتادند تا به جوانان‌‌ کشورمان آسیب بزنند.

این مطالب را هم ببینید:

سردار سلامی افزود: تصویری که آمریکایی‌ها از ایران نمایش می‌دهند آن است که ایران کشوری عقب مانده، مملو از بیکار، کارخانه‌ها تعطیل و.. است زیرا آنان می‌خواهند همچون زمان پهلوی منابع ایران را به غارت ببرند.

به گفته او آمریکا می‌خواهد دین مردم ما را از بین ببرد و جوانان فریب خورده باید بدانند که تعدادشان اندک است و نباید وطن فروشی کنند.

سردار سلامی به دانشجویان نیز توصیه کرد: دانشجویان همواره حق طلب بوده‌اند و آن عده‌ای که دانشجو نما هستند باید از جمع دانشجویان واقعی طرد شوند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: رودخانه‌ای که شما در آن شنا می‌کنید رودخانه‌ای کثیف است و در آن غرق خواهید شد پس تا فرصت دارید به دامن مردم بازگردید.

سردار سلامی گفت: امروز روز پایان اغتشاشات است و دیگر به خیابان‌ها نیایید زیرا این نقشه کاخ سفید و اسرائیل بوده که در جامعه اسلامی ایران تشویش ایجاد کند و نباید اجازه داد آینده جوانان این کشور تبدیل به آینده‌ای شوم شود.

وی تاکید کرد: رژیم سعودی، آمریکا و اسرائیل بدانید که به زودی انتقام خون پاک شهدای مظلوم این حادثه تروریستی را خواهیم گرفت و از منطقه شما را بیرون خواهیم راند.

به گفته او کارگردانان و رسانه‌هایی که نسبت به ایجاد نگرانی برای مردم اقدام می‌کنید بدانید که به زودی آرامش شما را خواهیم گرفت و با شهدا پیمان می‌بندیم که تا آخرین قطره خون برای آرامش مردم کشور تلاش کنیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.