مرگ وحشتناک دو جستجوگر گنج زیر آوار خانه قدیمی در پایتخت

مرد جوان که تصور می‌کرد در زیرزمین خانه قدیمی‌ در تهران گنجی نهفته است با کمک دوستش شروع به حفاری کرد اما قبل از رسیدن به گنج زیر خروارها خاک دفن شدند.

به گزارش تازه‌نیوز، هفته گذشته مرد جوانی با آتش‌نشانی تماس گرفت و از ریزش چاه و حبس دو مرد زیر آوار در خانه‌ای ویلایی و قدیمی خبر داد.
با گزارش این حادثه مأموران آتش‌نشانی راهی محل شده و در نخستین بررسی‌ها دریافتند چاهی عمیق در زیرزمین  یک خانه ویلایی حفر شده و ریزش کرده است.  دو مرد جوان که در محل حادثه بودند به امدادگران و مأموران پلیس گفتند که قصد حفر چاه فاضلاب داشته‌اند که این حادثه رخ داد و دو نفر از دوستانشان داخل چاه گرفتار شدند اما در ادامه بررسی‌ها شواهد نشان داد این افراد واقعیت را نمی‌گویند.

به نقل از ایران، طبق اظهارات دو مرد جوان، دو مرد دیگر که یکی از آنها صاحب خانه بود و دیگری دوست صاحبخانه در چاه گیر کرده بودند.
امدادگران عملیات نجات را آغاز کردند اما به علت شدت ریزش چاه و سست بودن خاک جست‌و‌جو برای یافتن و بیرون کشیدن افراد دو روز طول کشید
و سرانجام اجساد دو مرد از اعماق چاه بیرون کشیده شد و متخصصان اورژانس علت مرگ را خفگی با گازهای داخل چاه اعلام کردند.
با گزارش مرگ دو مرد جوان در چاه خانه قدیمی، بازپرس عظیم سهرابی دستور انجام تحقیقات را صادر کرد. با توجه به حفر غیر قانونی چاه در زیرزمین خانه ویلایی، دو مرد جوان که موضوع را به پلیس خبر داده بودند بازداشت شدند.

در ادامه آنها راز حفاری برای یافتن گنج را برملا کردند. یکی از آنها گفت: هاشم، صاحب خانه بود و مدتی قبل تصمیم گرفت که خانه قدیمی‌اش را تعمیر کند. در حال تعمیرات، داخل طاقچه قدیمی برگه‌ای پیدا کرد. برگه‌ای که چند خط روی آن کشیده شده بود و با ضربدر محلی را نشان می‌داد.
هاشم برگه را به دوستش سامان نشان داد و او مدعی شد که نقشه گنج است. خلاصه شروع به مطالعه در رابطه با گنج کردند و درنهایت به این نتیجه رسیدند که محل دفن گنج زیرزمین خانه هاشم است.

او ادامه داد: بعد ازاینکه به این نتیجه رسیدند که گنج داخل خانه هاشم است، از ما خواستند که در این حفاری کمک‌شان کنیم.
من و دوستم هم به کمک آنها رفتیم. چند روزی حفاری طول کشید تا اینکه آخرین روزی که هاشم برای حفاری به داخل چاه رفت، ظاهراً زیر پایش خالی شده و به داخل چاه افتاده بود. ما با بی‌سیم‌های برد کوتاه با او در تماس بودیم. سامان هم برای کمک به او وارد چاه شد که ناگهان چاه ریزش کرد.
به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران، اجساد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شده و دو مرد جوان در بازداشت هستند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.