داوران با استقلال نامهربان هستند/ بعضی‌ها می‌خواهند نساجی قهرمان سوپرجام شود

پیشکسوت آبی‌ها می‌گوید به نظرم بعضی‌ها دلشان می‌خواهد نساجی در این جام قهرمان شود و خیلی از استقلال خوششان نمی‌آید.

به گزارش تازه‌نیوز، تنها بازی که قرار است در وقفه پیش آمده در لیگ برتر برگزار شود؛ بازی سوپرجام بین استقلال و نساجی است که روز یازدهم آبان ماه در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار می‌شود و بعد از آن تمام اهالی فوتبال حواسشان به بازی‌های جام جهانی جمع می‌شود. اما قبل از بازی سوپرجام که قهرمانی آن برای استقلالی‌ها مهم است، این نگرانی وجود دارد که ملی‌پوشان استقلال از ترس مصدومیت و جا ماندن از بازی‌های جام جهانی با احتیاط بازی کرده و تمام توان خود را برای این بازی نگذارند.

به نقل از ایرن ورزشی، به همین دلیل هم ساپینتو به شاگردانش هشدار داده در صورت کوچکترین کم‌کاری با آنها برخورد شدید می‌شود. مهدی فنونی‌زاده، پیشکسوت استقلال که ید طولایی در کری خواندن با پرسپولیسی‌ها دارد در خصوص این بازی حساس اظهار نظر می‌کند.

بازی با سوپرجام در پیش است در خصوص این بازی صحبت می‌کنید؟

فکر می‌کنم بازی خوبی از آب درآید، اما به نظرم بعضی‌ها دلشان می‌خواهد نساجی در این جام قهرمان شود و خیلی از استقلال خوششان نمی‌آید.

منظورتان چه کسانی است؟

خودشان می‌دانند روی صحبتم با چه کسانی است. ضمن اینکه باید بگویم از داوران گله دارم. چرا اینقدر با استقلال نامهربان هستند و در طول فصل پنالتی‌های استقلال را نمی‌گیرند؛ اما یک پرسپولیسی در خانه‌اش هم که زمین می‌خورد؛ پنالتی می‌گیرند!

قبل از بازی سوپرجام، این ترس وجود دارد که ملی‌پوشان استقلال به خاطر اینکه جام جهانی را از دست ندهند، با احتیاط بازی کنند و در این خصوص حتی ساپینتو نیز هشدار داده است.

اما به نظرم هر بازیکنی از ترس آسیب دیدگی بازی درست و حسابی نداشته باشد، اتفاقاً مصدوم می‌شود. این را تجربه نشان داده است. پس بهتر است که بازیکنان از ترس مصدومیت کم‌کاری نکنند و با انگیزه و قدرتی بازی کنند.

مهاجمان استقلال در یازده هفته گذشته از لیگ برتر اصلاً خوب کار نکردند، نظرتان در این خصوص چیست؟

تیم استقلال خیلی خوب است اما من هم نمی‌دانم چرا مهاجمانمان نتوانستند تا حالا گل بزنند. هر چند که در بعضی بازی‌ها هم موقعیت‌های زیادی داشتیم که یا دروازه‌بان حریف خوب کار می‌کند و یا مهاجمان نمی‌توانند موقعیت را تبدیل به گل کنند. البته نمی‌دانم ساپینتو چرا از بعضی بازیکنان استفاده می‌کند و از بعضی دیگر نه. حردانی یکی از بهترین بازیکنان استقلال است که ساپینتو او را نیمکت‌نشین کرده است و یا آمانوف یکی از بهترین بازیکنان است اما ساپینتو دلش نمی‌خواهد او در استقلال بماند. با وجود انتقاداتی که از بعضی تصمیمات ساپینتو دارم اما در کل مربیگری سلیقه‌ای است و در کل باید به تصمیمات این مربی احترام بگذاریم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.