اعتراض استقلال به یک قانون اجراشده برای پرسپولیس در سوپرجام

باشگاه استقلال به تکرار قانونی که سال گذشته در سوپرجام اجرا شد، اعتراض کرده است.

به گزارش تازه‌نیوز، در شرایطی که قرار است تیم‌های استقلال و نساجی از ساعت ۱۶ فردا در دیدار سوپرجام فوتبال کشورمان به میزبانی ورزشگاه باهنر کرمان به مصاف هم بروند، سازمان لیگ به دو باشگاه اعلام کرده در صورت اخراج بازیکن یا مربیان دو تیم، فردی که کارت قرمز دریافت کرده نمی‌تواند در بازی بعدی لیگ برتری آن‌ها به زمین برود و این محرومیت در اولین دیدار لیگ برای فرد اخراجی اعمال خواهد شد.

بهن قل از خبرآنلاین، هرچند باشگاه استقلال اعتراض خود را به این تصمیم اعلام کرده اما این روندی است که فصل گذشته هم در سوپرجام اعمال شد و اکنون سازمان لیگ طبق آیین نامه برگزاری مسابقات می‌خواهد باز هم قانون را اعمال کند.

سال گذشته در جریان دیدار پرسپولیس و فولاد در سوپرجام که با برتری یک بر صفر شاگردان جواد نکونام به اتمام رسید، حمید مطهری، سرمربی فعلی نساجی که آن زمان مربی سرخ‌پوشان پایتخت بود از زمین اخراج شد و در دیدار بعدی تیمش نتوانست روی نیمکت بنشیند.

این مطالب را هم ببینید:

از طرفی مهدی شیری، مدافع سابق پرسپولیس هم پس از اخراج در سوپرجام با وجود انتقال به فولاد، یک جلسه محرومیت خود را پشت سرگذاشت‌. مانند مهدی هاشمی نسب، مربی تیم اهوازی که او هم پس از دریافت کارت قرمز در سوپرجام در دیدار بعدی تیمش روی سکوها حضور یافت.

البته از آنجایی که استقلال پس از سوپرجام باید اولین بازی خود را با اتمام رقابت های جام جهانی مقابل پرسپولیس برگزار کند، به نظر می‌رسد مدیران این باشگاه به دلیل نگرانی از این بابت به تصمیمی که در سال‌های اخیر اجرا شده اعتراض کرده‌اند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.