به خاک سپردن پیکر فرشته احمدی بدون تشکیل پرونده در پزشکی قانونی/ صحبت‌های همسر فرشته احمدی در مورد مرگ او

پیگیری‌ها حاکی است خانواده فرشته احمدی پیکر وی را بدون تشکیل پرونده در پزشکی قانونی و صدور جواز دفن به خاک سپرده‌اند.

به گزارش تازه‌نیوز، فارس نوشت: پیگیری‌های خبرنگار در آذربایجان غربی در خصوص پرونده قتل فرشته احمدی حاکی است وی در روز وقوع حادثه (پنجشنبه ۵ آبان) به همراه خانواده‌اش، در محله «پشت تپ» مهاباد میهمان (اقوام) بوده‌اند؛ خانواده‌اش فرشته احمدی در یکی از روستاهای مهاباد ساکن هستند.

با تاریک شدن هوا اغتشاشگران در محله «پشت تپ» (با فاصله نسبتا زیاد از محل حضور فرشته احمدی) شروع به روشن کردن آتش می‌کنند و آرام ارام سر و صدای اغتشاشگران بلند می‌شود و همزمان مرحومه فرشته احمدی که در خانه حضور داشته مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و جان خود را از دست می‌دهد.

پیگیری‌ها حاکی است خانواده فرشته احمدی پیکر وی را بدون تشکیل پرونده در پزشکی قانونی و صدور جواز دفن به خاک سپرده‌اند.

امروز صبح رسانه‌های ضد انقلاب فیلمی از برادر مرحومه فرشته احمدی منتشر کردند که وی در این ویدئو سخنان رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی مبنی بر اینکه فرشته احمدی در خانه هدف گلوله قرار گرفته است را تکذیب می‌کند و می‌گوید او توسط نیروهای انتظامی هدف قرار گرفته است.

این مطالب را هم ببینید:

خبرنگار فارس در مهاباد برای پیگیری صحت و سقم این ادعا گفت‌وگویی کوتاه با رحیم گلی، همسر فرشته احمدی انجام داده است.

همسر فرشته احمدی در حالی که به شدت گریه می‌کرد و تمایلی به گفت‌وگو نداشت، تصریح کرد: در زمان وقوع حادثه برادر همسرش در مهاباد نبوده است.

گلی ادامه داد: من از هیچ کس، نه دولتی نه غیر دولتی شکایتی ندارم و از رسانه‌ها می‌خواهم با صحبت‌های خود داغ دل ما را تازه نکنند.

وی درباره فیلمی که از برادر مرحومه احمدی در برخی رسانه ها منتشر شده افزود: من هیچ فیلمی را نه رد می‌کنم نه تایید می‌کنم؛ همه صحبت‌ها را از نیروهای پلیس و دادگستری که آمدند و تحقیقات کردند پیگیری کنید.

یک منبع آگاه نیز درباره فیلم مذکور گفته است: پیگیری‌های اطلاعاتی نشان می‌دهد برادر فرشته احمدی باتحریک رسانه‌های ضد انقلاب این فیلم را ضبط کرده است.

روز گذشته ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در رابطه با فوت خانم فرشته احمدی در شهرستان مهاباد گفت: طبق بررسی‌هایی که تا امروز انجام شده اثبات گردیده، شلیک گلوله از داخل منزل این فرد انجام شده و این موضوع را اعضای خانواده این خانم هم تایید کرده اند. حسب اعلام مراجع انتظامی و امنیتی در محدوده منزل این خانم در زمان وقوع حادثه هیچ گونه تجمع، اغتشاش و حضور پلیس نیز وجود نداشته است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.