لحظه بالا بردن کاپ قهرمانی استقلال در سوپرجام/ فتح‌الله‌زاده: ساپینتو استراحت کند +ویدئو

بازیکنان تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی در سوپرجام، جشن قهرمانی متفاوتی را برگزار کردند و کاپیتان این تیم جام را بالای دستان خود برد.

به گزارش تازه‌نیوز، هشتمین دیدار سوپرجام فوتبال ایران از ساعت ۱۶ امروز چهارشنبه بین تیم های استقلال و نساجی مازندران در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد که طی آن استقلال با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید و برای نخستین بار قهرمان سوپرجام شد. ارسلان مطهری(۵۱) برای استقلال گل زد.

به نقل از تسنیم، علی فتح‌الله‌زاده پس از پیروزی استقلال مقابل نساجی در دیدار سوپرجام اظهار داشت: هواداران استقلال شایسته این جام بودند و این جام تقدیم به صفا و وفای همه هواداران‌مان. به شخصه از سرمربی، کادر فنی و بازیکنان تیم تشکر می‌کنم. این جام متعلق به همه آبی‌های ایران و کره زمین است.

وی در واکنش به این موضوع که پاداش قهرمانی استقلالی‌ها چقدر است، تصریح کرد: من به رختکن رفتم و به اعضای تیم گفتم که هر چقدر در گذشته برای پیروزی‌‌های‌شان پاداش می‌گرفتند من سه برابر آن را پاداش می‌دهم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه افزود: من به تمام اعضای تیم خسته نباشید گفتم و ان‌شاءالله سرمربی تیم ما به تعطیلات برود، استراحت کند و برگردد و آماده شود. ما دو جام دیگر داریم که هنوز باقی مانده است و امیدوارم بتوانیم حداقل یکی از آن جام‌ها را هم بگیریم.

این مطالب را هم ببینید:

فتح‌الله‌زاده راجع به اینکه اعضای تیم نساجی به حضور تماشاگران اعتراض داشتند و گفتند بازی برابر نبوده است، گفت: تماشاگران نساجی بیشتر به ورزشگاه آمده بودند، چون آنها گفته بودند که لیدرهای‌شان را هم می‌آورند، ولی ما نتوانستیم لیدرهای‌مان را به ورزشگاه بیاوریم.

بازیکنان استقلال پس از اهدای گل و ادای احترام با مهدی تاج رئیس فدراسیون و علی فتح الله زاده مدیرعامل خود دست دادند و روی سکوی قهرمانی منتظر اهدا جام بودند.

مهدی تاج جام را به سمت سکو آورد و در حالی که بازیکنان استقلال در دو طرف سکو ایستاده بودند، آن را به سیدحسین حسینی کاپیتان آرام و بی حاشیه آبی پوشان تقدیم کرد. گلر ملی پوش استقلالی ها هم بدو مقدمات مرسوم جام را بالای سر برد و بازیکنان به آرامی دست زدند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.