ماجرای تذکر گرفتن حسن روحانی به دلیل تمسخر سخن رهبری چه بود؟

یک منبع آگاه در دفتر حسن روحانی، ادعای روزنامه جوان درباره تذکر رهبر معظم انقلاب به رئیس‌جمهور سابق را «کذب محض» خواند.

به گزارش تازه‌نیوز، روزنامه شرق نوشت: به گفته یک منبع آگاه، این ادعای کذب که حسن روحانی به دلیل «تمسخر» سخن رهبری در دوران ریاست‌جمهوری تذکر گرفته، شبیه همان داستان‌سرایی رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور درباره تناقض سخنان رهبری معظم و رئیس‌جمهوری وقت است که حالا یک روزنامه نزدیک به یک ارگان مهم آن را تکرار می‌کند.

این روزنامه مدعی شده که «خودش [روحانی] ماجرا را بهتر می‌داند» درحالی که چنین ماجرایی از اساس افترا و رؤیاپردازی بود و مشخص نیست که تکرار آن سال‌ها بعد از پخش در شبکه‌های ماهواره‌ای خارجی، به چه دلیل این روزها در شرایط خاص کشور صورت می‌گیرد؟ آیا عمدی در کار هست که در زمانی که بیش از هر زمان دیگری، به اتحاد و همبستگی ملی نیازمندیم، با افترا و دروغ شکاف‌های خیالی درون حاکمیت را در قالب خبری سراسر دروغ و افترا با هدف عملیات روانی علیه دکتر روحانی ترسیم کنند؟

این مطالب را هم ببینید:

این منبع آگاه در دفتر روحانی، حق پیگیری قانونی این افترا در مراجع قضایی را محفوظ دانست.

روزنامه جوان دهم آبان‌ماه در مطلبی نوشت: آقای روحانی در زمان ریاست‌جمهوری خود حتی احترام قانون اساسی را که به آن قسم خورده بود و باید در سیاست‌های کلی از رهبری نظام تبعیت می‌کرد، نگاه نمی‌داشت. در یک مقطع زمانی بلافاصله بعد از هر سخنرانی رهبری، سخنانی بر زبان می‌آورد که نقیض سخن رهبری یا در تمسخر آن بود (و برای این رفتار خود تذکری هم گرفته بود و خودش ماجرا را بهتر می‌داند) و در بیشتر سخنان شفاهی و سخنرانی‌های مکتوب، از نیش و کنایه و وارونه‌سازی مطالب غافل نبود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.