فتح‌الله‌زاده: پس از حمله به حرم شاهچراغ مگر می‌توان شادی کرد؟

فتح‌الله‌زاده با اشاره به شادی نکردن بازیکنان این تیم در جشن قهرمانی سوپرجام گفت: هنوز چند روز از حمله وحشیانه داعش به هموطنان‌مان در حرم شاهچراغ نگذشته و در این شرایط نمی‌توانیم شادی کنیم.

به گزارش تازه‌نیوز، علی فتح‌الله‌زاده درباره قهرمانی استقلال در سوپرجام گفت: نساجی تیم بسیار خوبی است و بازی دشواری برای ما بود، شرایط زمین هم به گونه‌ای شده بود که توپ خوب نمی‌چرخید و با این حال بازیکنان و کادرفنی استقلال تلاش کردند تا تیم به قهرمانی برسد.

به نقل از تسنیم، وی درباره اینکه پیش از این بازی صحبت‌هایی مبنی بر اختلافش با ساپینتو و شایعات کنار گذاشتن این مربی مطرح شده بود، عنوان کرد:  عده‌ای ناجوانمردانه اطلاعات غلط و اشتباه به ساپینتو دادند، او هم مرا به صورت کامل نمی‌شناسد و به همین دلیل عده‌ای سعی کردند با دادن اطلاعات غلط ذهن ساپینتو را نسبت به من تغییر دهند.

فتح‌الله‌زاده افزود: پیش از بازی با نساجی به ساپینتو گفتم هر نتیجه‌ای رقم بخورد و چه ببریم و چه ببازیم، شما با قدرت به کارت ادامه خواهی داد. این شروع جام‌آوری ساپینتو در استقلال بود و امیدواریم بتوانیم با این مربی یکی دو جام دیگر نیز کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: اکنون ارتباط صمیمی و خوبی بین من و ساپینتو برقرار است، به او قول داده بودم حق و حقوق عقب‌افتاده خودش و دستیارانش را پرداخت کنیم. این در شرایطی بود که ما برای سفر به کرمان مشکل مالی داشتیم و یک ریال هم در باشگاه پول نبود. با این حال چون قول داده بودم پول ساپینتو و دستیارانش را می‌دهم به هر نحوی که شده این پول را تهیه و در فرودگاه مهرآباد به آنها پرداخت کردم.  این کار خیلی سخت بود چرا که فراهم کردن دلار در ۲،۳ روز گذشته کار آسانی نبود.

وی درباره شادی نکردن بازیکنان استقلال در جشن قهرمانی به تسنیم گفت: هفته گذشته داعش عده‌ای از هموطنان بی‌گناه ما را در حرم شاهچراغ به شهادت رساند، وقتی انسان چنین صحنه‌هایی از جمله آرتین پسر بچه‌ای که پدر، مادر و برادرش را در این حمله تروریستی از دست داد، می‌بیند مگر می‌تواند شادی کند؟ هنوز چند روز از این حادثه نگذشته و عده‌ای بی‌گناه در مکانی مقدس به شهادت رسیدند، وقتی این اتفاق می‌افتد جایی برای شادی وجود ندارد و ما باید حرمت عزیزانی که در این حادثه تروریستی به شهادت رسیدند را حفظ کنیم.

وی در پایان از هواداران استقلال خواست همچنان به حمایت خود ادامه دهند تا آبی‌پوشان بتوانند با ساپینتو قهرمانی‌های دیگری را نیز کسب کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.