سردار نقدی: ۱۰ کیلو طلا می‌دهم به کسی که بتواند این موضوع را ثابت کند

سردار نقدی گفت: من بارها اعلام کرده‌ام ۱۰ کیلو طلا به فردی که اثبات کند کشوری خون‌خوارتر، کثیف‌تر و ظالم‌تر از آمریکا در تاریخ وجود دارد، جایزه می‌دهم.

به گزارش تازه‌نیوز، سردار محمدرضا نقدی در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در اصفهان اظهار کرد: امروز کشورهای مستکبر غربی با وقاحت تمام، ملت و نظام ایران را دیکتاتور می‌نامند در حالی که خود تا زانو در خون بی‌گناهان دنیا حکومت‌های خود را بنا کرده‌اند.

به نقل از اعتمادآنلاین، وی ابراز کرد: دیکتاتور، کشورهای مستکبری هستند که در یک لحظه ۱۳۶هزار نفر را در هیروشیما کشتند و میلیون‌ها انسان را در فتنه‌ها و توطئه‌ها تا به امروز قتل عام کردند؛ دیکتاتور سران غربی هستند که با اشغال افغانستان و عراق صدها مردم را آواره کرده‌اند.

سردار نقدی با بیان این‌که دیکتاتور، رژیم صهیونیست و ایادی آن‌ها در جهان هستند که زندان‌های ضد بشریت و انسانی را ایجاد کردند و حق کودتا در کشورهای جهان برای خود قائل هستند، ابراز کرد: من بارها اعلام کرده‌ام ۱۰ کیلو طلا به فردی که اثبات کند کشوری خون‌خوارتر، کثیف‌تر و ظالم‌تر از آمریکا در تاریخ وجود دارد، جایزه می‌دهم.

وی افزود: بمباران موشک‌ها، اغتشاشات، آشوب‌ها و فتنه‌های رسانه‌ای تنها بخشی از خباثت‌های حاکمیت دیکتاتور آمریکایی در جهان علیه دولت‌ها و ملت‌ها است، مردم ایران از خباثت‌ها و خصومت‌های دشمنان مستکبر هراسی ندارند و پیرو مکتب هیهات مناالذله است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران عنوان کرد: طبق آمار رسمی خبرگزاری‌های آمریکایی، سالانه بیش از ۴هزار نفر در زندان‌های امریکا کشته می‌شوند و امروز آن‌ها با وقاحت تمام، نظام ایران را متهم به ظلم و ستم می‌کنند! چرا دنیای غرب برای کشته شدن حداقل ۵۰ خانم سالانه در خیابان‌های امریکا عزا نمی‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: امروز واقعیت‌ها با شعبده‌بازی رسانه‌ای دنیای غرب وارونه جلوه‌گر می‌شود؛ رسانه‌های آمریکا ناکامی‌های بزرگ غرب را مخفی و در مقابل، تلخی‌های اندک ایران را بزرگ و جهانی جلوه می‌دهند و نظام را متهم به ناکارآمدی می‌کنند.

این مطالب را هم ببینید:

سردار نقدی در ادامه به برخی از جنایت‌های آمریکا و کشورهای مستکبر غربی در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشری دنیا در برابر اقدامات آن‌ها خاموش و ساکت هستند.

وی تاکید کرد: ما باید خطای خود مبنی بر حاکمیت فضای مجازی انگلیسی و آمریکایی در کشور را جبران کنیم و مقابل دشمنان و نقشه‌های شوم آن‌ها هوشیارانه بایستیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران یادآورشد: ملت و نظام ایران در طول ۴۴ سال گذشته به این نتیجه رسیده که مستکبرین همیشه سدی مقابل پیشرفت‌ها و رشدهای نظام ایران و انقلاب بوده‌اند.

وی پاکسازی منطقه خاورمیانه از آمریکا و رژیم صهیونیست را تنها نسخه شفابخش دانست و گفت: منطقه تا زمانی که پایگاه‌های آمریکایی و رژیم صهیونیستی در آن هستند، روی آرامش را نخواهد دید.

سردار نقدی عنوان کرد: امروز روز نقش‌آفرینی دهه‌هشتادی‌ها است همان‌گونه که دهه‌چهلی‌ها انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند، راه نیمه‌تمام حاج قاسم سلیمانی بر زمین مانده و نوجوانان دهه‌هشتادی باید آن را تکمیل کنند.

وی ابراز کرد: نقطه قوت انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی داشتن حکیم‌ترین، پاک‌ترین و باصلابت‌ترین رهبر دنیا است و این کمر دشمنان را شکسته است.

بخش دیگری از سخنان سردار نقدی را این‌جا بخوانید: وقتی پسر دومین فرد کشور محاکمه می‌شود، یعنی دستگاه قضایی سالم است!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.