قیمت ارزهای دیجیتال سه‌شنبه ۱۷ آبان/ سقوط بیت‌کوین به کانال ۱۹ هزار دلاری

قیمت بیت‌کوین (BTC) همزمان با برگزاری انتخابات میان دوره‌ای آمریکا نوسانات بیشتری پیدا می‌کند و اواخر این هفته، داده‌های شاخص قیمت مصرف‌کننده نیز ممکن است تأثیر قابل توجهی بر بازار ارزهای دیجیتال داشته باشد.

به گزارش تازه‌نیوز، با توجه به تلاطم‌های اخیر در بازار ارزهای دیجیتال که منجر به کاهش ارزش دارایی دیجیتال پرچمدار به زیر ۲۱ هزار دلار شده است، گاوها شروع به مبارزه با خرس‌ها برای بازپس‌گیری ارزش ۲۱ هزار دلاری به‌عنوان سطح حمایتی حیاتی کرده‌اند.

با نوسانات قیمت بیت‌کوین، متخصص تجارت کریپتو، مایکل ون د. پوپ، ورودی‌های قابل توجه بیت‌کوین را برای نظارت در این هفته برجسته کرد. پوپ اظهار کرد که بیت‌کوین به سمت  ۲۱هزار و ۵۰۰ دلار حرکت کرده و اکنون به دنبال پایین‌ترین سطح برای ادامه حرکت است. ما در حال بررسی چند سطح پشتیبانی هستیم تا ترجیحاً ارزش بیت‌کوین حفظ شود و شامل سطح ۲۰ هزار و ۵۰۰ و ۲۰ هزار و ۳۰۰ دلار است. در واقع مناطقی هستند که برای موقعیت‌های طولانی بالقوه آنها را در نظر خواهم گرفت.

دلیل اینکه کارشناس معاملاتی به این حوزه اشاره کرد این است که سطح ۲۰ هزار و ۴۰۰ تا ۲۰ هزار و ۵۰۰ دلار بیش از یک ماه است که به عنوان مقاومت عمل می‌کند. وی افزود: تغییر بالقوه این منطقه نشان می‌دهد که خریداران در آنجا قدم می‌گذارند و اگر ما در اطراف این منطقه باشیم و حدود ۲۰ هزار و ۴۰۰ دلار را نگه داریم، آنگاه با محدوده بالای ۲۲هزار و ۵۰۰ دلار ادامه خواهیم دادT در نتیجه بازار ارزش زیادی را برای آلتکوین‌ها نیز به همراه خواهد داشت.

از نظر عملکرد قیمت بیت‌کوین، می‌توان استدلال کرد که اگر به سطح جدید بالاتری برسد ارزش آن تا ۲۲هزار و ۵۰۰ دلار را نیز ثبت خواهد کرد و احتمالاً روند خود را تا محدوده بالای ۲۵هزار دلار که در حال حاضر سطح مقاومت بسیار مهم است، ادامه خواهد داد. از آنجایی که بازدهی در حال افزایش است، گزارش شاخص قیمت مصرف‌کننده یا انتخابات میان دوره‌ای از این پس احتمالاً یک محرک بسیار مهم خواهد بود.

پوپ گفت که در آینده یا داده‌های شاخص قیمت مصرف‌کننده یا انتخابات میان‌دوره‌ای احتمالاً تأثیر قابل‌توجهی بر قیمت بیت‌کوین خواهند داشت بنابراین نظارت بر تأثیر آن در بازار عاقلانه است.

اگر بازدهی به رشد خود ادامه دهد، تقریباً مطمئناً تأثیر منفی بر قیمت بیت‌کوین خواهد داشت. با این حال، اگر شاخص قیمت مصرف‌کننده کمتر از حد انتظار باشد، بیت‌کوین و نزدک به احتمال زیاد به افزایش خود ادامه خواهند داد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۹۹۷.۹۵ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۳.۴۶ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۳۸.۹۱ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۱۱ درصد افزایش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۹۷.۵۸ میلیارد دلار است که ۳۷.۶۹ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۷۴ میلیارد دلار است که ۵.۸۸ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون  ۹۰.۵۹ میلیارد دلار است که ۹۲.۸۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۷:۵۴ به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت:۱۹۲۰ هزار و ۶۹۰.۴۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۱۷ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۶۰ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۱۴۸۰.۳۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۶۷ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۶.۴۵ درصد کاهش

 ۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد کاهش

۴- یو اس دی کوین

قیمت:  یک دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد کاهش

۵- بایننس کوین

قیمت: ۳۲۳.۸۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۵.۲۶ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۰۰  درصد کاهش

۶-  ریپل

قیمت: ۰.۴۳۳۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۹۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۸.۳۳ درصد کاهش

۷-  کاردانو

قیمت: ۰.۳۸۵۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۴۹ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۰۹ درصد کاهش

۸-  سولانا

قیمت: ۲۷.۱۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۵۹ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۵.۵۳ درصد کاهش

۹ – دوج کوین

قیمت: ۰.۱۰۱۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۵.۷۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۳.۹۲ درصد کاهش

۱۰- پولکا دوت

قیمت: ۶.۶۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۸۷ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۹۴ درصد کاهش

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.