آخرین جزئیات از فروش سه خودرو بدون قرعه‌کشی +قیمت

بهمن موتور سه محصول خود فیدلیتی پنج نفره، فیدلیتی هفت نفره و دیگنیتی را از مسیر بورس کالا بفروش می رساند.

به گزارش تازه‌نیوز، براساس اعلام بورس کالا بهمن موتور قرار است فیدلیتی پنج نفره را با تیراژ ۱۹۶ دستگاه از مسیر بورس کالا بفروش برسانند. این خودرو در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می شود. براساس برنامه ریزی بهمن موتور قرار است از هر یک از رنگ های این خودرو ۹۸ دستگاه روی تابلو بورس برود. قیمت پایه در نظر گرفته شده برای این خودرو ۷۵۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

به نقل از تسنیم، دیگر محصول بهمن موتور یعنی فیدلیتی هفت نفره نیز با قیمت پایه ۷۷۲ میلیون تومان قابل خریداری است. این خودرو نیز همانند مدل پنج نفره آن با تیراژ ۱۹۶ دستگاه در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت. همانند فیدلیتی پنج نفره، مدل هفت نفره آن نیز در دو رنگ سفید و مشکی از سوی این خودروساز خصوصی عرضه می شود. فیدلیتی هفت نفره با رنگ سفید با تیراژ ۹۸ دستگاه و همین خودرو با رنگ مشکی نیز به تعداد ۹۸ دستگاه در دسترس متقاضیان قرار دارد.

این مطالب را هم ببینید:

علاوه بر این قرار است ۱۹۲ دستگاه دیگنیتی در بورس کالا عرضه شوند.  ۴۸ دستگاه دیگنیتی سفید با تریم مشکی، ۴۸ دستگاه دیگنیتی سفید با تریم قرمز، ۴۸ دستگاه دیگنیتی مشکی با تریم مشکی و ۴۸ دستگاه دیگنیتی مشکی با تریم قرمز  در بورس کالا فروخته می شود. قیمت پایه در نظر رفته شده برای دیگنیتی ۸۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

البته هزینه های دیگری همچون ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها مانند مالیات و عوارض شماره گذاری، هوشمندسازی کارت خودرو، خدمات پست، تولید پلاک و شماره گذاری و بیمه شخص ثالث به قیمت خودرو اضافه می شود.

آن طور که در اطلاعیه عرضه این خودروها در بورس کالا آمده است سایر هزینه ها برای فیدلیتی پنج نفره ۱۷۱میلیون و ۹۱۹ هزار و ۲۷ ریال، فیدلیتی هفت نفره ۱۷۳ میلیون و ۹۱۹ هزار و ۲۷ ریال و دیگنیتی ۳۹۴ میلیون و ۴۱۹ هزار و ۲۷ ریال برآرود شده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.