واکنش دختر اسکیت‌باز ایران به حواشی: متوجه افتادن روسری‌ام نشدم +ویدئو

یلوفر مردانی، اسکیت باز که حضور بدون حجابش در زمان دریافت مدال در مسابقات آزاد ترکیه حاشیه ساز شد به این حواشی پاسخ داده است.

به گزارش تازه‌نیوز، نیلوفر مردانی اسکیت باز که حضور بدون حجابش در زمان دریافت مدال در مسابقات آزاد ترکیه حاشیه ساز شد با انتشار ویدیویی در صفحه شخصی خود گفته حضور او در مسابقات ترکیه با هزینه شخصی خودش بود و با هدف کسب جایزه هزار دلاری آن شرکت کرده که بلافاصله بعد از اتمام مسابقات باید برای تحویل مدال بر روی سکو رفته و طبق قوانین باید کلاه خود را برمی‌داشته و در این حین متوجه افتادن اسکارف ورزشی (روسری) خود نشد.

به نقل از انتخاب، مردانی گفت: «با توجه به حاشیه‌های به وجود آمده لازم دانستم یکسری مسائل را توضیح بدهم. مسابقاتی که در آن شرکت کردم، مسابقات آزاد بود و من با هزینه شخصی خودم شرکت کردم. با توجه به جایزه هزار دلاری مسابقات خواستم کمک هزینه‌ای باشد برای ادامه فعالیتم.»

این مطالب را هم ببینید:

مردانی ادامه داد: «بلافاصله بعد از مسابقه اسم ما را صدا کردند برای رفتن روی سکو و از آنجایی که رفتن با کلاه اسکیت روی سکو ممنوع است من کلاهم را درآوردم و متوجه افتادن اسکارف ورزشی ام (روسری‌ام) نشدم.»

مردانی افزود: «با توجه به سوءاستفاده رسانه‌های خارجی از عکسی که پست کردم، پستم را پاک کردم.»

او گفت: «با توجه به زحماتی که کشیدم برای کشور عزیزم ایران، دوست ندارم برای ادامه فعالیتم مشکلی ایجاد شود. از مردم و هم‌رشته‌ای‌هایم بابت اخبار بدی که به وجود آمده و ایجاد تشنج معذرت‌خواهی می‌کنم.»

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.