قتل وحشتناک مهمان در خانه با همدستی برادر!

فرمانده انتظامی ملایر از کشف یک فقره قتل و دستگیری قاتل در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل مرد ۴۰ ساله با تلاش ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در کمتر از ۷۲ ساعت به دام افتاد.

به گزارش تازه‌نیوز، سرهنگ «احمد ساکی» در تشریح این خبر افزود: به دنبال مفقود شدن مردی ۴۰ ساله با یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در شهرستان ملایر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. وی بیان کرد: ماموران با تلاش شبانه‌روزی و انجام تحقیقات پلیسی، این خودرو را در اطراف یکی از روستاهای این شهرستان مشاهده و در بازرسی از آن، جسد فرد گم شده را در حالی که آثار ضربات چاقو و جسم سخت بر بدنش مشخص بود، در صندوق عقب خودرو کشف کردند.

به نقل از خراسان، فرمانده انتظامی ملایر ادامه داد: با پیدا شدن جسد مقتول، ماموران تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی قاتل یا قاتلان در دستور کار قرار دادند که پس از ۴۸ ساعت کار شبانه‌روزی و با شگردهای خاص پلیسی، متهم اصلی به همراه دو نفر از همدستانش شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند. سرهنگ ساکی گفت: متهم اصلی که در مواجهه با مدارک و مستندات چاره‌ای جز بیان واقعیت نداشت، اعتراف کرد به علت اختلافات مالی مقتول را که در روز حادثه به منزلش آمده با ضربات چوب و چاقو به قتل رسانده است.

وی یادآور شد: قاتل پس از سرقت انگشتر و گردنبند طلای مقتول، با برادرش تماس گرفته و با کمک وی و دوست برادرش که دیگر متهمان دستگیر شده هستند، جسد را با خودروی مذکور در اطراف یکی از روستاهای شهرستان ملایر رها کرده اند. فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به این که طلاهای سرقت شده از یکی از طلا فروشی‌های این شهرستان کشف و در این ارتباط یک متهم نیز دستگیر شد، افزود: با تشکیل پرونده متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.