انفجار در صنایع هوایی اصفهان صحت دارد؟

وزیر اطلاعات گفت: دشمن برای انفجار در یکی از صنایع هوایی اصفهان برنامه‌ریزی کرده بود که خنثی شد.

به گزارش تازه‌نیوز، تسنیم نوشت: حجت‌الاسلام خطیب، وزیر اطلاعات در گفتگوی اختصاصی با khamenei.ir گفت: عوامل اجرایی جنگ شناختی علیه ایران عمدتاً از بین اعضای گروهک‌های مختلف، فرقه‌ها و گروه‌های منحرف عقیدتی و جنسی، برخی ایرانیان ناراضی، بعضی افراد دارای مشکلات و آسیب‌های حاد اجتماعی و خانوادگی انتخاب می‌شوند.

وزیر اطلاعات گفت: سرویس‌هاس جاسوسی دشمن به‌صورت لحظه‌ی به «نارسانه‌»های فارسی‌زبان خبر و تصویر می‌دادند و این شبکه‌ها اغتشاشگران را در صحنه هدایت می‌کردند که در لحظه کجا تجمع کنند و چگونه با نیروها درگیر شوند.

حجت‌الاسلام خطیب افزود: این اغتشاشات بیش از آن‌که اعتراض مردمی باشد، در فضای مجازی جریان دارد و به همین جهت آن را «بزرگترین عملیات تأثیرگذاری» می‌نامیم.

وی گفت: دشمن برای انفجار در یکی از صنایع هوایی اصفهان برنامه‌ریزی کرده بود که خنثی شد.

وزیر اطلاعات افزود: سرنوشت ما و دیگر کشورهای منطقه مثل سعودی به دلیل همجواری، به هم گره خورده است. هرگونه بی‌ثباتی در کشورهای منطقه تسری‌یابنده است. بی‌تردید، اگر اراده ایران بر مجازات این کشورها باشد، آنها روی ثبات را نخواهند دید. هیچ تضمینی برای تداوم صبر راهبردی جمهوری اسلامی در صورت تداوم دشمنی وجود ندارد.

حجت الاسلام خطیب گفت: دشمن ‌دنبال «پروژه‌ی ویران‌سازی» ایران است دقیقا طبق مدلی که در سوریه، عراق، لیبی، افغانستان و یمن اجرا کردند.

وزیر اطلاعات گفت: آمریکا برخی گروه‌های تروریستی را با شبکه اینترنشنال هماهنگ میکرد و عملا سازمان تروریستی اینترنشنال را شکل داده است.

وی افزود: طبق آخرین آمار، در اغتشاشات، حدود ۱۰۰ عنصر وابسته به منافقین و بیش از ۱۵۰ عنصر گروهکهای تروریستی دستگیر شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.