سامانه جدید بارشی از امشب وارد کشور می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از امشب سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود و نیمه غربی روزهای پنج شنبه و جمعه را با بارندگی می‌گذراند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایرنا، فریبا گودرزی امروز چهارشنبه درباره وضعیت جوی حال حاضر کشور  گفت: امروز تا شب جوی پایدار در اغلب مناطق کشور حاکم است و با توجه به سکون نسبی هوا در شهرهای صنعتی و پر جمعیت به ویژه اصفهان، تهران، اراک و کرج غبار محلی پدیده غالب خواهد بود.

به گفته وی اواخر وقت امروز سامانه بارشی جدیدی از سمت شمال‌غرب و غرب وارد کشور می‌شود و موجب بارش پراکنده در نیمه غربی خواهد شد.

گودرزی گفت: آسمان تهران امروز نیمه ابری در برخی ساعات همراه با غبار محلی و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: چهارشنبه و پنج شنبه خلیج فارس، بخش‌های شرقی و پاره‌ای از مناطق مرکزی متلاطم و مواج پیش بینی می شود، از بعدازظهر پنج شنبه از ارتفاع امواج مناطق شرقی کاسته شده و امواج و تلاطم توسعه یافته و بخش‌های مرکزی و غربی بویژه مرکز خلیج فارس مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.

وی گفت: چهارشنبه شرق تنگه هرمز متلاطم و نسبتا مواج پیش بینی می شود، هم چنین روز پنج شنبه شرق عمان مواج و متلاطم پیش بینی می شود.

مدیر دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه‌ای تهران، از ثبت بیش از ۳۵ میلی‌متر بارندگی در استان تهران طی دو روز متوالی در روزهای نخست آذرماه سال جاری خبر داد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.