کیهان به مولوی عبدالحمید: چه نسبتی با سعودی دارید که تحریکات شما با شبکه اینترنشنال مو نمی‌زند؟

کیهان نوشت: باید از آقای عبدالحمید پرسید: این که با سخنان تحریک‌آمیز شما، کف خیابان برای مردم عادی منطقه نا امن باشد، اما عناصر شرور، بهانه معرکه گیری و شرارت پیدا کنند، چه چیزی را عاید شما می‌کند؟ این طوری می‌خواهید برای زندگی مردم عادی دل بسوزانید؟

به گزارش تازه‌نیوز، کیهان نوشت: در حالی که برنامه گسترده سرویس‌های جاسوسی غرب برای ایجاد ناآرامی و آشوب در ایران به شکست منتهی شده، مولوی عبدالحمید هر از چندگاه یک‌بار با اظهاراتی خلاف واقع، عملا بنزین بر آتش فسرده فتنه‌انگیزی دشمن می‌ریزد.

اشرار تروریست طی هفته‌های گذشته چندین بار با نفوذ در صف نمازگزاران، در صدد نا آرام کردن زاهدان و برخی شهر‌های سیستان و بلوچستان بودند و ضمن استفاده از سلاح گرم، به مراکز نظامی و انتظامی حمله ور شدند، بانک‌ها و اموال عمومی را آتش زدند، عده‌ای از مردم و ماموران انتظامی و امنیتی را به شهادت رساندند، کسب و کار‌ها را تهدید کردند و سعی کردند منطقه را برای مردم نا امن کنند. همین هفته گذشته عناصر تروریست مسلح به فرمانداری خاش حمله و اقدام به شلیک کردند که تصاویر آن موجود است. اما در این میان، اصرار عجیبی بر معترض جا زدن عناصر تروریست و جنایتکار وجود دارد.

چنان که وی مدعی شده، قتل‌عام نمازگزاران بی‌دفاع در جمعۀ خونین، نتیجۀ سیاست‌های تبعیض‌آمیز حاکمیت است. عبدالحمید همچنین گفته است: شهدای زاهدان و خاش، مظلومانه و به ناحق کشته شدند و جواب سنگ را با گلوله دریافت کردند. تا زمانی که مسئولین فاجعۀ خونین زاهدان را محکوم نکنند و عاملین و آمرین را به دادگاه و مقامات عالی معرفی نکنند و آن‌ها به مجازات نرسند، به هیچ‌چیزی راضی نخواهیم شد.

این مطالب را هم ببیند:

وی می‌گوید: امروز مردم ایران از تبعیض و نابرابری و نبود آزادی و عدالت شکایت دارند، ما نیز در این موارد شکایت داریم. حاکمیت بین ملت تبعیض قائل شد، درنتیجه این حادثه رخ داد.

در این‌جا باید از آقای عبدالحمید پرسید: این که با سخنان تحریک‌آمیز شما، کف خیابان برای مردم عادی منطقه نا امن باشد، اما عناصر شرور، بهانه معرکه گیری و شرارت پیدا کنند، چه چیزی را عاید شما می‌کند؟ این طوری می‌خواهید برای زندگی مردم عادی دل بسوزانید؟

جان بولتون (مقام سابق و بدنام آمریکایی که پیوسته آرزوی ناکام براندازی و ایجاد جنگ داخلی در ایران را تکرار کرده)، اخیرا در گفتگو با شبکه بی‌بی سی انگلیس فاش کرد: «معترضین در کردستان و بلوچستان ایران به خوبی مسلح شدند و آماده تغییر فاز هستند. من تصاویر و مستنداتی دارم که نیرو‌های کرد و بلوچ، در (کردستان) عراق و پاکستان در حال آموزش دیدن هستند». خبر‌ها و اسناد فراوان هم این سرمایه‌گذاری دشمن برای نا امن کردن دو استان مرزی کردستان و سیستان و بلوچستان را تایید می‌کند.

بی‌تردید اسرائیل، آمریکا، انگلیس و رژیم ابو ارّه (سعودی) در کنار تروریست‌های مزدوری مانند گروهک جیش الظلم، سیستان و بلوچستان عزیز را نا امن و پریشان و مصیبت زده و گرفتار درگیری می‌پسندند. در این میان چه چیزی عاید برخی عناصر محلی می‌شود که هیچ ابایی از متشنج و نا امن کردن این استان و همراه شدن با امثال جان بولتون و برنارد هنری لوی (یهودی طرفدار تجزیه کشور‌های منطقه و بانی برخی جنگ‌های ویرانگر داخلی در کشور‌های اسلامی) نمی‌کنند؟!

آیا اتفاقی است که رسانه‌های بدنامی ماننند رادیو فردا ارگان رسمی سیا، شبکه سلطنتی انگلیس و تلویزیون وابسته به دلار‌های خون آلود رژیم سعودی، پر و پا قرص‌ترین مشتریان اظهارات آقای عبدالحمید شده‌اند؟ آن‌ها امنیت و آرامش ملت ایران، به ویژه منطقه سیستان و بلوچستان را می‌خواهند یا گرفتاری در آتش ناامنی و تجزیه و ویرانی را؟ شما چه نسبتی با رژیم سعودی و طرح کشاندن نا امنی به داخل ایران دارید که روند تحریکات شما با شبکه سعودی اینترنشنال مو نمی‌زند؟!

مردم، راه ندادن بانوان در مساجد منسوب را باور کنند، یا ادعای دلسوزی برای زنان و گفتن این سخن نادرست که من یادم نمی‌آید در این چهل و سه سال، زنی وزیر شده باشد؟ یعنی شما به یاد نمی‌آورید که خانم دکتر وحید دستجردی وزیر بهداشت بوده؟! و یا در همان استان، معاون استاندار و فرماندار زن فعالیت کرده‌اند؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.