رهبر انقلاب: بسیج ذخیره خداداد ملت ایران است

رهبرانقلاب در پیامی به مناسبت سال‌روز تشکیل بسیج مستضعفان، بسیج را ثروت بزرگ و ذخیره خداداد ملت ایران خواندند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای، متن پیام رهبر انقلاب اسلامی که سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی رییس دفتر فرماندهی معظم کل قوا  در ارتباط ویدئوکنفرانس با بسیج مراکز استان‌ها و اقشار بسیج قرائت کرد، به این شرح است:

«بسیج یادگار بزرگ و درخشان امام راحل، و مظهر اقتدار ملی، و نمایشگاه صفا و اخلاص و بصیرت و مجاهدت است. در دفاع از کشور و استقلال و ثبات آن، در خدمات حیاتی با مقیاس گستره‌ی کشوری، در فعالیتهای پیشرو علمی و فناوریهای نوین، در رویکردهای ارزشی و ایجاد فضای معنوی، همه جا نام بسیج برده میشود و حضور بسیج جلوه می‌کند. ایمان، و عزم، و احساس مسئولیت، و اعتماد به نفس، پایه‌های اصلی این توانائی‌ها و گره‌گشائی‌ها است و اینها خود نعمت‌ها و موهبت‌های خداوند است که باید با شکر الهی و مراقبت دائمی، آنها را حفظ کرد و بر آن افزود.

بسیج، ثروت بزرگ و ذخیره‌ی خداداد ملت ایران است. دشمنان این ملت، اکنون و همیشه در این اندیشه بوده‌اند و خواهند بود که آن را نابود یا بی‌اثر کنند. مسئولان سازمانی و یکایک بسیجیان عزیز خود را موظف به ابطال کید دشمن بدانند و با توکل و اخلاص و برنامه‌ریزی به پیش روند. موفق باشید

ان‌شاءالله.»

بسیج مستضعفان با فرمان امام خمینی(ره) در ۵ آذر ۱۳۵۸ تشکیل شد و پس از تصویب مجلس شورای اسلامی در دی ۱۳۵۹ به صورت قانونی رسمیت پیدا کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.