درخواست جدید علم‌الهدی: فضای مجازی را فیلتر نکنید!

علم‌الهدی گفت: نباید فضای مجازی را فیلتر کرد تا محتوای تولیدی دشمن دیده نشود بلکه باید با تولید محتوای دینی، دشمن را در این شبکه ها مستاصل کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، اعتمادآنلاین نوشت: سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه امروز مشهد در حرم مطهر امام رضا (ع) گفت: دشمن، فضای مجازی و تجهیزات دیجیتالی را ابزار مبارزه با دین و اسلام قرار داده است و جوانان متدین باید با استفاده از همین ابزار وارد میدان جنگ با دشمن شوند و فقط نظاره گر نباشند.

وی اضافه کرد: در اغتشاشات اخیر برخی از برادران و خواهران وارد عرصه جنگ در فضای مجازی شدند و جبهه دشمن را با شکست مواجه ساختند.

امام جمعه مشهد گفت:هم اینک نیز حکم جهاد، یک حکم عمومی است و هر کسی که به فضای مجازی دسترسی دارد باید در این فضا به دفاع از دین بپردازد و با دشمن مبارزه کند.

علم الهدی افزود: نباید فضای مجازی را فیلتر کرد تا محتوای تولیدی دشمن دیده نشود بلکه باید با تولید محتوای دینی، دشمن را در این شبکه ها مستاصل کرد.

وی ادامه داد:حذف پست های ارزشی افراد در شبکه های مجازی به معنای شکست دشمن است و همه باید در این جهاد عمومی وارد میدان شوند.

او خاطر نشان کرد: این همان جهاد تبیین است که مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد مبارزه با دشمن مشخص کردند و وظیفه عمومی و واجب شرعی است که همگان در این خصوص اهتمام داشته باشند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.