مردی که گربه مرده‌اش را به پهپاد تبدیل کرد! +تصاویر

اقدام عجیب مرد هلندی که جنازه گربه مرده خود را به پهپاد تبدیل کرد خبرساز شده است.

به گزارش تازه‌نیوز، بارت جانسن، تاکسیدرمیست هلندی گربه مرده خود را به یک پهپاد کنترل از راه دور نیمه گربه نیمه ماشین، تبدیل کرده است. او اسم این وسیله را با الهام از نام گربه اش «اورویل» که در سال ۲۰۱۲ توسط یک ماشین زیر گرفته شد، «اورویلکوپتر» گذاشته است. این کار او الهام بخش خانواده های دیگری شد تا از حیوانات خانوادگی از دست رفته خود پهپاد بسازند.

تبدیل کردن گربه مرده به پهپاد

 

جانسن در مصاحبه ای گفت که به محض اینکه جسد اورویل را دید می دانست که می خواهد کاری با آن انجام دهد. او گفت: «می خواستم مرگ نابهنگام او بی دلیل نباشد.»

بنابراین، در حرکتی واقعاً عجیب، جانسن جسد «اورویل» تاکسیدرمی کرد و چهار ملخ پرقدرت برای پرواز به آن نصب کرد. ظاهرا «اورویل» علاقه زیادی به پرندگان داشته است. جانسن می گوید پهپاد گربه ای او باعث وحشت مردم می شود ولی او به این موضوع اهمیتی نمی دهد.

تبدیل کردن گربه مرده به پهپاد

جانسن از آن زمان شرکت پهپادهای حیوانی خود را به نام شرکت «کوپتر» (Copter) راه‌اندازی کرده است و از تبدیل حیوان خانگی، از همستر گرفته تا شترمرغ و کوسه، به ماشین‌های پرنده امرار معاش می کند. مشتریان باید حیوانات خانگی خود را قبل از فرستادن به شرکت او، تاکسیدرمی کنند و پس از آن، جانسن آنها را به پهپاد تبدیل می کند.

تبدیل کردن گربه مرده به پهپاد

جانسن که شغل اصلیش مهندسی پنل خورشیدی است، حتی یک سفارش ساخت پهپاد از یک گاو را هم داشته است. به نظر می رسد او اکنون می خواهد حیواناتی در اندازه های بزرگ را به پرواز درآورد.این اولین بار نیست که ایده ای این چنینی برای حیوانات خانگی مرده به کار گرفته می شود. یک خانواده استرالیایی تصمیم گرفت سگ نژاد گلدن رتریور از دست رفته خود را تبدیل به قالیچه کند تا در خانه همیشه به یاد دوست پشمالوی خود باشند. آن ها شرکت استرالیایی تاکسیدرمی کایمرا را برای ساخت این یادبود به کار گرفتند.

تبدیل کردن گربه مرده به پهپاد

بارت جانسن این فرآیند را با اقدام افرادی مقایسه کرد که خاکستر یکی از عزیزان از دست رفته خود را نگهداری می کنند؛ آنها می خواهند بخشی از عزیز خود را برای همیشه در کنار خود داشته باشند.

منبع: روزیاتو

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.