موشک‌های جدید ایران کار اسرائیل را تمام می‌کند؟

روزنامه جام‌جم به بهانه رونمایی ایران از تازه‌ترین دستاورد دفاعی‌اش تل‌آویو را با حمله موشک بالستیک هایپرسونیک تهدید کرده است.

به گزارش تازه‌نیوز، روزنامه جام‌جم نوشت: بعد از خبر جدیدی که سردار حاجی‌زاده همزمان با سالگرد شهادت سردار طهرانی‌مقدم، پدر موشکی ایران اعلام کرد، حالا دیگر فاصله تهران تا پایگاه هسته‌ای دیمونا به‌عنوان قلب هسته‌ای رژیم صهیونیستی از طریق موشک بالستیک هایپر‌سونیک پیشرفته به کمتر از هفت دقیقه در مقایسه با موشک سجیل رسیده است. فرمانده نیروی هوافضای سپاه همچنین از انجام آزمایش‌های موشک بالستیک هایپرسونیک خبر داد و گفت این موشک در آینده نزدیک و در یک فرصت مناسب رونمایی‌ می‌شود.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: آنچه سبب تمرکز رسانه‌های خارجی روی ایران شد، خبر ساخت موشک جدید هایپر‌سونیک پیشرفته بود که قبل از آشنایی با ویژگی‌های این موشک بالستیک، بهتر است ابتدا درباره دیمونای رژیم صهیونیستی بدانیم. این پایگاه هسته‌ای با همه تلاشی که صهیونیست‌ها در مخفی نگهداشتن آن داشته و دارند اما حالا در دسترس موشک‌های ایران است که در صورت تنش یا هر اشتباه محاسباتی توسط رژیم اشغالگر قدس، ایران می‌تواند قلب هسته‌ای رژیم صهیونیستی غاصب را از کار بیندازد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.