قتل دختر جوان و تعرض به ۲ زن در پرونده عکاس قلابی

متهم در فضای مجازی خودش را عکاس حرفه‌ای معرفی می‌کرد و به این شیوه دختران جوان را فریب می‌داد و به اسارتگاهش در شمال کشور می‌کشاند.

به گزارش تازه‌نیوز، عکاس قلابی که متهم است دختر شهرستانی را پس از فریب به قتل رسانده، با دو شکایت جدید در پرونده‌اش روبه‌رو شده است. شاکیان دو زن جوان هستند که به اتهام فریب، آزار و اذیت و ضرب و جرح از مرد جوان شکایت کرده‌اند.

به نقل از جوان، روز شنبه ۱۹ شهریور امسال قاضی محمدتقی شعبانی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس از مرگ مشکوک دختر جوانی در یکی از بیمارستان‌ها باخبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد.

مأموران در بیمارستان با جسد بی‌جان دختری به نام شیرین روبه‌رو شدند که آثار ضرب و جرح روی بدنش نمایان بود. بررسی‌ها حکایت از آن داشت وی اهل یکی از شهر‌های جنوبی کشور است که چند روز قبل خانواده‌اش به پلیس اعلام کرده بودند، ناپدید شده است. مأموران پلیس دریافتند وی مدتی قبل با پسر جوانی به نام احسان که خودش را عکاس حرفه‌ای معرفی کرده در فضای مجازی آشنا شده است. احسان وی را فریب می‌دهد و به ویلایی در شهرستان بابلسر می‌کشاند و در آنجا او را در ویلا حبس و مورد ضرب و جرح قرار می‌دهد، اما دختر جوان موفق به فرار می‌شود و داخل خیابان از هوش می‌رود. پس از این رهگذران او را به بیمارستان منتقل می‌کنند و شیرین هم پس از اینکه حالش بهتر می‌شود به خانه دوستش در تهران می‌آید، اما چند روز بعد فوت می‌کند.

این مطالب را هم ببینید:

بدین ترتیب، مأموران احسان را شناسایی و بازداشت می‌کنند که مشخص می‌شود او پسر فریبکاری است که در کار خرید و فروش املاک فعالیت دارد، اما در فضای مجازی خودش را عکاس حرفه‌ای معرفی می‌کند و به این شیوه دختران جوان را فریب می‌دهد و به اسارتگاهش در شمال کشور می‌کشاند.

متهم ابتدا در بازجویی‌ها منکر جرم خود شد، اما چند روز قبل به آزار و اذیت و کتک‌کاری دختر جوان اعتراف کرد. وی گفت: «وقتی او را به شمال بردم با هم درگیر شدیم و او را کتک زدم. حالش بد شد و من هم برای اینکه حالش خوب شود مواد مخدر شیشه در نوشیدنی حل کردم و به او خوراندم که حالش بدتر شد. شیرین از خانه من بیرون رفت و دیگر از او خبری نداشتم.»

در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت، دو زن جوان به اداره پلیس رفتند و از احسان به اتهام فریب و آزار و اذیت و شکنجه شکایت کردند. دو شاکی گفتند که با احسان در فضای مجازی آشنا شده‌اند. آن‌ها ادعا کردند احسان آن‌ها را به بهانه ازدواج به ویلایی در شمال کشانده و در آنجا مورد آزار و اذیت قرار داده است، اما به خاطر ترس از آبرویشان شکایت نکرده‌اند، ولی الان تصمیم به شکایت گرفته‌اند.

تحقیقات از متهم ادامه دارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.