خبر توقف قانون مالیات بر ارزش افزوده صحت ندارد

معاون درآمد‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: خبر توقف قانون مالیات بر ارزش افزوده به هیچ عنوان تایید نمی‌شود و قانون مالیات بر ارزش افزوده همچنان لازم الاجراست.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از میزان، محمد مسیحی  در گفت و گوی تلویزیونی در مورد خبر توقف قانون مالیات بر ارزش افزوده گفت: به هیچ عنوان این خبر تایید نمی‌شود و قانون مالیات بر ارزش افزوده همچنان لازم الاجراست و یکی از پایه‌های محکم و با اهمیت برای تامین مالی دولت محسوب می‌شود.

وی افزود: قرار بود اصلاحاتی در قانون ایجاد شود که در حال حاضر در مرحله رفع ایرادات شورای نگهبان قرار دارد، اما تا زمان تصویب نهایی، قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب سال ۱۳۸۷ برای تمام فعالان اقتصادی لازم الاجراست.

معاون درآمد‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور تاکید کرد: در ۲۷ آبان ماه سال جاری نیز مجلس شورای اسلامی این قانون را به گونه‌ای تمدید کرده که هیچ وقفه‌ای در اجرای آن وجود ندارد و فعالان اقتصادی مشمول نظام مالیات بر ارزش افزوده مکلف هستند تا زمان عرضه کالا وارائه خدمات از خریداران کالا و خدمات خود مالیات و عوارض را دریافت کنند و همانند گذشته به حساب‌های سازمان امور مالیاتی واریز کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.