پیام شبانه قیمت دلار به بازار؛ سکه دچار حباب‌های سنگین می‌شود؟

معامله گران می گفتند در شرایط کنونی که بیش از نیمی از حباب سکه تخلیه شده این امر ممکن است موجب ورود تقاضای جدید شود و عده ای از سکه بازان از لاک احتیاط خارج شوند.

به گزارش تازه‌نیوز، قیمت سکه در معاملات نقدی روز یکشنبه تقریبا ۵۰ هزار تومان گران شد. فلز گران بهای داخلی عصر دیروز در محدوده ۱۶ میلیون و ۵۰ هزار تومان به فروش رسید.

به نقل از اقتصادنیوز، فعالان بازار معتقدند افزایش قیمت اونس طلا در روز جمعه و شنبه موجب شده قیمت سکه به در مرز ۱۶میلیون تومان باقی بماند.

نصف حباب سکه تخلیه شد

از نگاه تحلیلگران بازار در شرایط فعلی نکته قابل توجه کاهش حباب سکه در روزهای اخیر است. حباب سکه در هفته های گذشته تا سطح ۲۰ درصد بالا رفته بود اما در شرایط فعلی به زیر ۱۰ درصد رسیده است.

این مطالب را هم ببینید:

خروج سکه بازان از لاک احتیاط؟

پیش از این فعالان بازار گفته بودند که یکی از دلایلی که سد راه خریداران سکه شده حباب چشمگیر بود زیرا خرید سکه در آن زمان پر ریسک تر بود.

این دسته از معامله گران می گفتند در شرایط کنونی که بیش از نیمی از حباب سکه تخلیه شده این امر ممکن است موجب ورود تقاضای جدید شود و عده ای از سکه بازان از لاک احتیاط خارج شوند.

پیام شبانه قیمت دلار به بازار سکه

گفته می شود نرخ دلار در معاملات پشت خطی دیشب هم آرایش صعودی به خود گرفته است.سکه بازان می گفتند در صورتی که نرخ دلار در بازار امروز رشد کنند این امر ممکن است زمینه ساز صعود قیمت سکه شود.

پیش بینی قیمت سکه

با این حال از نگاه برخی از معامله گران سطح عرضه هم بالا رفته است.این تقویت عرضه می تواند زمینه ساز کاهش نوسانات بازار شود. به نظر می رسد که در شرایط کنونی، سکه به مانند گذشته زودتر از دلار در مسیر صعودی قرار نگیرد و دچار حباب های سنگین نشود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.