آزار شیطانی ۸ زن در پارک!

مردی که متهم است به ۸ زن و دختر در یکی از بوستان‌های پایتخت تعرض کرده در دادگاه کیفری یک استان تهران با شاکی‌ها روبه‌رو شد.

به گزارش تازه‌نیوز، رسیدگی به این پرونده از یک سال قبل با مراجعه زنی به اداره پلیس آغاز شد. وی در توضیح به مأموران گفت: در حال قدم زدن در حاشیه پارکی در شرق تهران بودم که از سوی مردی مورد تعرض قرار گرفتم. در حالی که مأموران به دنبال شناسایی عامل تعرض به شاکی بودند شکایت‌های مشابهی به پلیس رسید و مأموران به یقین رسیدند که آزار و اذیت‌ها زنجیره‌ای و از سوی فرد مشترکی صورت گرفته است.
در ادامه تحقیقات کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با بررسی نامحسوس حوالی پارک مورد نظر عامل تعرض به زنان را شناسایی و وی را دستگیر کردند.

به نقل از ایران، متهم پس از انتقال به اداره پلیس به جرم خود اعتراف کرد و ۸ قربانی این پرونده نیز به صورت حضوری تأیید کردند که او همان مرد آزارگر است.پس از آن هم پزشکی قانونی تعرض به ۸ زن و دختر را تأیید اما متهم در دادگاه جرم خود را انکار کرد. قضات برای اینکه مسأله را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهند از شاکی‌ها دعوت کردند تا در مواجهه حضوری با متهم او را شناسایی کنند.

یکی از شاکی‌ها با حضور در دادگاه گفت: من تأیید می‌کنم که او همان شخصی است که مرا اذیت کرد. البته در آن زمان جثه بزرگتری داشت و حالا لاغرتر شده، او بدون توجه به التماس‌هایم مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.دیگر شاکی پرونده نیز عنوان کرد: در حال قدم زدن بودم که متهم با تهدید چاقو مرا پشت شمشادها برد و به من تعرض کرد.

دختر جوانی هم که از شاکی‌های پرونده بود، گفت: متهم در ابتدا از من ساعت پرسید وقتی سرم را پایین آوردم با چاقو تهدیدم کرد و آزارم داد.پس از اظهارات شاکی‌های پرونده، متهم به جایگاه رفت و با انکار اتهامش گفت: من متأهلم و نیازی به انجام چنین کارهایی ندارم. مرا به اشتباه بازداشت کرده‌اند و اعترافاتم را هم در اداره آگاهی قبول ندارم.پس از پایان صحبت‌های متهم، قضات برای تحقیقات بیشتر در مورد پرونده ادامه رسیدگی را به جلسه دیگری موکول کردند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.