بازداشت مردی که دختری را از خانه فراری داد

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل اغفال دختر جوان در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش تازه‌نیوز، سرهنگ علی ولیپور گودرزی با اشاره به دستگیری عامل اغفال یک دختر جوان به تشریح جزئیات آن پرداخت و گفت: مفقودشدن یک دخترجوان در جنوب تهران سبب شد تا رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از ماموران اداره چهارم پلیس آگاهی قرار بگیرد. وی ادامه داد: در بررسی‌های ابتدایی ماموران مشخص شد که این دختر جوان از سوی یک مرد جوان مورد اغفال قرار گرفته و از خانه متواری شده‌است.

به نقل از ایسنا، رئیس پلیس آگاهی پایتخت با اشاره شناسایی هویت مرد جوان از سوی ماموران گفت: با توجه به حساسیت موضوع و احتمال وقوع جنایت، سریعا کارآگاهان وارد عمل شدند و با بررسی گسترده و تحقیقات شبانه روزی هویت مرد جوان را شناسایی کردند. ماموران در گام بعدی، با استفاده از روش‌های جدید و پیشرفته مخفیگاه وی را نیز در جنوب تهران مورد شناسایی قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از اطلاع از این داده‌های مهم با کسب مجوزهای لازم قانونی راهی محل مورد نظر شدند و در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و دختر جوان را پیدا کردند. رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: متهم پس از منتقل شدن به اداره چهارم پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه به جرم اغفال دختر جوان در فضای مجازی معترف شد و گفت که می‌خواسته با دختر جوان ازدواج کند. پرونده این متهم برای گذراندن مراحل قضایی به دادسرا منتقل شده‌است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.