آدم‌ربایان شهروند سنندجی دستگیر شدند

رییس پلیس آگاهی استان کردستان گفت: اعضای باندی که در سنندج اقدام به آدم ربایی کرده بودند، توسط ماموران در شمال کشور و یکی از شهرهای مرزی استان کردستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش تازه‌نیوز، سرهنگ عبدالله فاتحی روز دوشنبه اظهار داشت: روز ۹ آبان امسال، خانواده‌ای با عنوان اینکه فرزندشان مفقود شده است به پلیس آگاهی مراجعه کردند که با تشکیل تیمی از کاراگاهان آگاهی، مساله بررسی و مشخص شد که مبلغ ۲۰۷ میلیون تومان از حساب فرد ربوده شده برداشت شده است.

به نقل از ایرنا، وی ادامه داد: با تحقیقات کاراگاهان مشخص شد که فرد مذکور توسط سه نفر ربوده شده و از خانواده وی تقاضای ۸۰۰ میلیون تومان وجه نقد کرده اند.

رییس پلیس آگاهی استان کردستان افزود: در رابطه با این پرونده ۲ نفر شناسایی و مورد تعقیب قرار گرفتند که یکی از آن‌ها در مریوان و نفر دوم در یکی از شهرهای شمالی کشور همراه با فرد ربوده شده بازداشت شد، نفر سوم هم به خارج از کشور متواری است.

فاتحی از کشف یک قبضه اسلحه کمری، چاقو، اسپری، شوکر و تعدادی دستبند یکبار مصرف و داروهای بیهوشی از این باند خبر داد و گفت: فرد ربوده شده نیز سالم تحویل خانواده شد. سنندج بیش از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.