به رگبار بستن دو زندانی پس از مرخصی از زندان!

پلیس در تعقیب مرد مسلحی است که در جریان جنایتی خونین ۲زندانی را که به تازگی با گرفتن مرخصی از زندان زاهدان خارج شده بودند به رگبار بسته و به قتل رسانده است.

به گزارش تازه‌نیوز، این تیراندازی مرگبار چند روز قبل در منطقه منزلاب زاهدان اتفاق افتاد. آن روز ۲مرد جوان که به تازگی با گرفتن مرخصی از زندان خارج شده بودند سوار بر موتورسیکلت از خیابان عبور می‌کردند. آنها پس از آنکه چند ماه پیش به اتهام سرقت به زندان افتاده بودند، از چند روز قبل توانستند از زندان خارج شوند. همینطور که این دو جوان از منطقه منزلاب می‌گذشتند ناگهان از کنار خیابان به‌سوی آنها تیراندازی شد.

به نقل از همشهری، راکب موتورسیکلت می‌خواست از مسیر شلیک گلوله‌ها فرار کند اما تیرانداز ناشناس که سوار بر یک دستگاه خودروی پژو بود، او و ترک نشین را هدف قرار داد و باعث شد آنها از روی موتورسیکلت روی زمین سقوط کنند.
زمانی که این حادثه اتفاق افتاد خیابان خلوت بود و افراد زیادی در آنجا حضور نداشتند اما آنطور که در تحقیقات معلوم شد تیرانداز یک نفر بود که در کمین این دو موتورسوار نشسته بود. او بعد از هدف قرار دادن آنها بالای سرشان رفت و از داخل لباس یکی از آنها یک کلت کمری برداشت و از آنجا گریخت.

به‌دنبال وقوع این جنایت اجساد قربانیان به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات برای روشن شدن انگیزه این قتل آغاز شد. شواهد به‌دست آمده حاکی از آن بود که مقتولان چند هفته قبل با سپردن وثیقه از زندان خارج شده بودند. یکی از آنها از مدتی قبل با مردی که اهل ایرانشهر بود دچار اختلاف شده بود و در این مدت این مرد آنها را تهدید به قتل کرده بود.

در مدتی که این دو نفر زندانی بودند دست این مرد برای عملی کردن تهدیدهایش به آنها نمی‌رسید تا اینکه در مدت کوتاهی که از آزادی آنها از زندان زاهدان می‌گذشت سرانجام او توانست نقشه قتل را عملی کند.
سرهنگ خدارحم فروغی، سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان در این‌باره گفت:‌ با به‌دست آمدن اطلاعات اولیه و شناسایی مظنون این پرونده، مأموران پلیس آگاهی تلاش‌های خود برای دستگیری عامل این جنایت را آغاز کرده‌اند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.