تصادف زنجیره‌ای در فیروزکوه چندین کشته برجای گذاشت

تصادف زنجیره‌ای در جاده فیروزکوه منجر به مرگ سه تن شد.

به گزارش تازه نیوز، در این‌باره گفت: در ساعت ۲۱:۲۵ شب گذشته، یک مورد حادثه تصادف زنجیره‌ای میان شش دستگاه وسیله نقلیه به سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد که درپی آن عوامل امدادونجات از نزدیک‌ترین پایگاه به محل حادثه واقع در محور سوادکوه تهران به سمت شمال، قبل از تونل ورسک اعزام شدند.

به نقل از ایسنا، وی با اشاره به حضور امدادگران در محل حادثه گفت:‌با حضور عوامل امدادی در محل مشاهده شد که تصادف زنجیره‌ای میان شش دستگاه وسیله نقلیه شامل دو دستگاه تریلی، دو دستگاه کامیون، یک دستگاه وانت نیسان و یک دستگاه نیسان یدک‌کش رخ داده و در جریان آن هفت نفر دچار حادثه شده‌اند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه سه نفر جان خود را از دست دادند، گفت: چهار نفر نیز دچار مصدومیت شدند که از سوی امدادگران به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، با اشاره به وقوع این حادثه گفت:  حادثه درپی برخورد یک دستگاه تریلی هوو، دو دستگاه کامیون ولوو، یک دستگاه تریلی دانگ فنگ و دو دستگاه وانت نیسان رخ داد. بررسی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی نشان می‌دهد که نقص فنی در سیستم ترمز تریلی دانگ فنگ سبب وقوع این حادثه شده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.