صداوسیما مجری جدید آورد؛ شهرام شکیبا جایگزین سروش صحت شد!

«دیدی‌نو» برنامه‌ای ترکیبی در حوزه کتاب است و شبکه نسیم قصد دارد آن را جایگزین «کتاب‌باز» کند.

به گزارش تازه‌نیوز، بعد از حذف سروش صحت و « کتاب‌باز » از شبکه نسیم ، اعلام شد برنامه‌ای در حوزه کتاب با اجرای حمید گلی ، یکی از عموهای فتیله‌ای روانه آنتن می‌شود. این خبر با انتقادهای فراوانی روبه‌رو شد تا اینکه مدیران شبکه نسیم تصمیمشان را تغییر دادند و اجرای برنامه به جای حمید گلی به شهرام شکیبا سپردند.

به نقل از افکارنیوز، «دیدی‌نو» برنامه‌ای ترکیبی در حوزه کتاب است و شبکه نسیم قصد دارد آن را جایگزین «کتاب‌باز» کند. این برنامه از سه‌شنبه ۲۴ آبان روی آنتن می‌رود. اما مجری برنامه برخلاف آنچه پیش‌تر اعلام شده بود، حمید گلی نیست و شهرام شکیبا آن را اجرا می‌کند.

شهرام شکیبا فارغ‌التحصیل رشته ادبیات فارسی است و از این جهت نسبت به حمید گلی بیشتر با فضای این برنامه تناسب دارد.

این مطالب را هم ببینید:

با این حال شکیبا در سال‌های اخیر یک جورهایی به آچارفرانسه تلویزیون برای اجرای برنامه‌هایی با موضوعات کاملا متفاوت تبدیل شده. از قندپهلو گرفته تا برنامه‌های خانوادگی و گزارش‌های زنده از اماکن مذهبی و … جزو کارنامه او در عرصه اجرا به حساب می‌آید.

با توجه به تیزری که از برنامه منتشر شده، به نظر می‌رسد با یک تاکشو یا مسابقه‌ای درباره کتاب مواجه‌ایم و شهرام شکیبا هم بیشتر سعی دارد فضای را شاداب پیش ببرد.

پیش از این تنها برنامه شبکه نسیم در حوزه کتاب‌، کتاب‌باز بود که با اجرای سروش صحت روی آنتن می‌رفت و با استقبال بالایی روبه‌رو شده بود. این برنامه با وجود طرفدارهای زیادی که داشت بعد از پنج فصل متوقف شد و اجازه تولید فصل ششم به آن داده نشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.