روسیه یک حمله تروریستی را دفع کرد/ به اهداف خود در اوکراین دست می یابیم

سرویس امنیت فدرال روسیه مانع از اقدام تروریستی از سوی نیروهای اوکراینی در این کشور شد.

به گزارش تازه‌نیوز، سرویس امنیت فدرال روسیه امروز سه شنبه اعلام کرد که از یک حمله تروریستی در سواستوپل جلوگیری به عمل آورده است.

به نقل از مهر، بنا به اعلام سرویس امنیت فدرال روسیه، یک جوان ۲۰ ساله ساکن شهر کریمه جنوبی قصد داشت با کمک عده ای اوکراینی، یک انبار سوخت را آتش بزند که با ورود نیروهای سرویس امنیت فدرال روسیه، این اقدام تروریستی ناکام ماند.

لازم به ذکر است که با آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، آمریکا و کشورهای اروپایی برای توقف پیشروی ارتش روسیه، ضمن اعمال تحریم‌های شدید و پیاپی علیه مسکو، انواع تسلیحات نظامی در اختیار ارتش اوکراین قرار دادند که به گفته کارشناسان این مسئله یکی از عوامل طولانی‌شدن جنگ در اوکراین است.

«دیمیتری پسکوف» امروز سه شنبه اعلام کرد که روسیه با ادامه عملیات نظامی ویژه، اهداف خود در اوکراین را محقق خواهد کرد، زیرا کی یف نمی خواهد وارد مذاکره شود.

این مطالب را هم ببینید:

سخنگوی کرملین در جمع رسانه‌ها اعلام کرد که نکته اصلی موضعی است که بارها از سوی رئیس جمهور ولادیمیر زلنسکی در پیش گرفته شده و نشان می‌دهد که اوکراین، چه بالفعل و چه به طور قانونی، نمی تواند و نمی خواهد مذاکره کند. وی تاکید کرد: در نتیجه، اهداف روسیه با ادامه عملیات نظامی ویژه در اوکراین محقق می شود.

سخنگوی کرملین همچنین در مورد درخواست «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه از «شی جین پینگ» رئیس جمهور چین برای متقاعد کردن «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه برای بازگشت به میز مذاکره در جهت حل و فصل بحران اوکراین گفت که باید کی یف را برای انجام مذاکرات متقاعد کرد.

پسکوف تاکید کرد: در حال حاضر، ما میز مذاکره ای نمی بینیم. این مقام ارشد دولت روسیه اعلام کرد که کرملین از اظهارات رئیس جمهور اوکراین در مورد یک برنامه ده ماده ای برای دستیابی به صلح، را که در اجلاس گروه ۲۰ بیان شده بود، مطلع است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.