ترامپ رسماً نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ شد

دونالد ترامپ رسماً نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۴ اعلام کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، یک هفته پس از انتخابات میان دوره ای که در آن جمهوری خواهان نتوانستند به همان اندازه که انتظار داشتند، کرسی های کنگره را به دست آورند، ترامپ در جمع هواداران خود در فلوریدا گفت: برای اینکه آمریکا را دوباره بزرگ کنم، امشب نامزدی خود را برای ریاست‌جمهوری ایالات متحده اعلام می‌کنم.

دستیاران ترامپ با تشکیل کمیته ای به نام «دونالد جی. ترامپ برای ریاست جمهوری ۲۰۲۴» تقاضای خود را به کمیسیون انتخابات فدرال ایالات متحده مدارک ارائه کردند.

به نقل از شفقنا، ترامپ در این جمع دوباره به بایدن و سیاست‌های او حمله کرد و گفت برای مجازات اعدام برای فروشندگان مواد مخدر و محدودیت دوره برای قانونگذاران تلاش خواهد کرد و اعضای ارتش را که به دلیل امتناع از دریافت واکسن کووید-۱۹ اخراج شده بودند، دوباره استخدام خواهد کرد.

تا انتخاب رسمی نامزد جمهوری خواهان در تابستان ۲۰۲۴ راه طولانی در پیش است و اولین رقابت های سطح ایالتی بیش از یک سال باقی مانده است.

اعلامیه ترامپ حتی در کشوری که به مبارزات انتخاباتی طولانی مدت شهرت دارد، زودتر از حد معمول انجام می‌شود و نشان‌دهنده علاقه او به منصرف کردن دیگر رقبای احتمالی مانند «ران دیسانتیس»، فرماندار فلوریدا یا معاون سابق، «مایک پنس» از ارائه پیشنهاد برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ حزب جمهوری‌خواه است.

دیگر نامزدهای بالقوه جمهوری خواه برای ریاست جمهوری شامل «گلن یانگکین» فرماندار ویرجینیا، «گرگ ابوت» فرماندار تگزاس، «نیکی هیلی» فرماندار سابق کارولینای جنوبی و «مایک پمپئو» وزیر امور خارجه سابق هستند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.