«دارک» با سریال جدید نتفلیکس برمی‌گردد؟

کاربران نت‌فلیکس از شباهت‌های میان سریال «اعتدالین» با سریال‌«دارک» هیجان‌زده شده‌اند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از کافه سینما، نت‌فلیکس تریلر سریال دانمارکی «اعتدالین» (Equinox) را منتشر کرد. داستان این سریال در مورد یک دی‌جی به نام «استرید» با بازی «دنیکا کورچیچ» است که دنیایش با یک تماس تلفنی در یک برنامه‌ی رادیویی دگرگون می‌شود…

در این تریلر تماس‌گیرنده ناشناس به دی‌جی می‌گوید: «واقعیت دیگری وجود دارد – واقعیت دیگری فراسوی واقعیتی که در آن زندگی می‌کنیم. من آنجا بوده‌ام، استرید. متأسفانه دوباره اتفاق خواهد افتاد.» وقتی که «استرید» درخواست می‌کند که تماس قطع شود، فرد ناشناس می‌گوید: «قطع نکن. منم، جیکوب. خواهرت را می‌شناسم. می‌دانم چرا ناپدید شد.» پس از آنکه تهیه‌کننده‌ی برنامه تماس را قطع می‌کند، «استرید» به او دستور می‌دهد که آن فرد را دوباره روی خط برگرداند.

این ویدیوی کوتاه تصاویری مسحورکننده از معمای محوری داستان پخش می‌کند. به دنبال انتشار این تریلر، بسیاری از هواداران سریال را به درام آلمانی و معمایی «تاریک» (Dark) شبیه دانستند که امسال در نت‌فلیکس به پایان رسید. داستان «تاریک» در مورد چهار خانواده بود که درگیر ناپدید شدن اسرارآمیز دو کودک در یک شهر آلمانی می‌شدند.

یکی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی می‌نویسد: «این بعد دیگری از دنیای سینمایی «تاریک» است.» دیگری اضافه می‌کند: «این اسپین‌آف «تاریک» است یا چه؟» دیگر هوادار سریال «تاریک» می‌گوید: «به نظر می‌رسد که فصل چهارم مخفیانه‌ی «تاریک» باشد.»

«اعتدالین» ۲۹ دسامبر (۹ دی ماه ۱۳۹۹) از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.