واکنش اتحادیه اروپا به حمله موشکی سپاه به کردستان عراق!

سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا با مطرح کردن ادعایی علیه مناسبات ایران و عراق، نسبت به حمله سپاه پاسداران به مقر احزاب تروریستی در اقلیم شمال عراق واکنش نشان داد.

به گزارش تازه‌نیوز، سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا در واکنش به حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران به مقر احزاب تروریستی در اقلیم شمال عراق، در بیانیه‌ای که در وبگاه آن منتشر شد، گفت: اتحادیه اروپا حملات جدید ایران از سوی سپاه پاسداران را به اقلیم کردستان عراق که منجر به تلفات جانی و مجروحیت شده است، قویا محکوم می‌کند.

به نقل از ایسنا، در این بیانیه ادعا شد: همان طور که اتحادیه اروپا در ماه سپتامبر گفته بود، این حملات اسقلال و تمامیت ارضی عراق را نقض می‌کند و باید متوقف شود.

سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا در ادامه بیانیه خود نوشته است: اتحادیه اروپا با ملت و دولت عراق و دولت اقلیم کردستان همبستگی کامل دارد.

واکنش اتحادیه اروپا در پی این مطرح می‌شود که رسپاه پاسداران اخیرا به مقرهای احزاب تروریستی در اقلیم شمال عراق به صورت موشکی و پهپادی حمله کرد و در این حملات که به صورت پهپادی و موشکی صورت گرفت، مواضع این گروهک‌ها هدف قرار گرفت.

این چندمین مرحله از حمله علیه مواضع این گروهک‌های تروریستی در شمال عراق است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.