سردار نقدی: دهه هشتادی و نودی‌ها، آزادی قدس را دنبال می‌کنند/ دشمن وحشت زده از نسل جدید است

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: دهه هشتادی و نودی ها آزادی قدس شریف را دنبال می کنند و امید داریم این نسل در بیت المقدس نماز بگذارند و و این رویدادهای اخیر زمینه پیروزی بزرگ است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از مهر، سردار محمد رضا نقدی شامگاه پنجشنبه در مراسم اختتامیه یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در مجتمع امام خمینی (ره) اظهار داشت: دفاع مقدس درخشان‌ترین قطعه تاریخ ایران و حتی بشریت است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: در طول تاریخ سراغ نداریم ملتی در برابر تمامی قدرت‌های شیطانی بایستند و با دستان خالی مقاومت کند و از این آزمایش سربلند و پیروز بیرون بیایند.

سردار نقدی بیان داشت: ملت ایران در دوران دفاع مقدس در برابر همه قدرت‌های شیطانی ایستادند و این ملت از این امتحان بزرگ سربلند بیرون آمد و از این تهدید فرصتی برای خود پدید آورد.

وی ابراز داشت: امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، پیشرفت‌های خوبی داشته و به قله‌ها رسیده است.

وی گفت: شهدا درس‌های ماندگاری را برای ما باقی گذاشتند و این پیروزی‌های درخشان در سازندگی و عرصه‌های مختلف علمی مرهون جانفشانی آنان است.

سردار نقدی بیان داشت: ملت، کشور را از خودکامگی آمریکایی‌ها نجات داد و درس بزرگی در دفاع مقدس به دشمنان داد.

وی ادامه داد: بعد از سقوط شرق، آمریکا خود را امپراتور دنیا معرفی کرد و گفتند هر کسی با ما نیست بر ما است و بر این اساس به چند کشور از حمله عراق و افغانستان حمله کرد.

وی اضافه کرد: تنها صدایی که بر خلاف صدای شیطان بلند شد، ندای رهبر معظم انقلاب از حسینیه امام بود که فرمود ما با شما نیستیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه افزود: جوانان ما فرموده رهبری را عمل کردند و پهپاد آمریکایی‌ها را شکار و تفنگداران انگلیسی را دستگیری کردند و نفت کش در قبال تلافی توقیف نفت کش گرفته شد.

این مطالب را هم ببینید:

وی ادامه داد: دنیا قدرت پوشالی آمریکایی‌ها را پی برد و برخی از کشورها بر علیه آمریکا وارد میدان شدند.

سردار نقدی با بیان اینکه جوانان ما از دل همین کتاب‌ها فرهنگ مقاومت را به ما آموختند افزود: امروز نیز ملت ایران دفاع مقدس دیگری را در حال تکرار کردن است که این رشادت‌ها باید با زبان هنر تدوین شود.

وی تاکید کرد: این کتاب‌ها فرهنگ مقاومت را در بین ملت‌های اسلامی رسوخ می‌دهد و همین این امر مقدمات ظهور را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز بسیجیان ما در حال خلق حماسه‌ای بزرگ‌تر هستند افزود: در دوران دفاع مقدس با دستان خالی در برابر دشمن ایستادیم و سلاحی برای دفاع نداشتیم اما امروز اینگونه نیست.

سردار نقدی افزود: در دوران دفاع مقدس ماه‌ها باید برای رسیدن مهمات صبر می‌کردیم تا در عملیاتی غنیمت دریافت شود، اما امروز در کشور انبارهای پر از سلاح داریم و این امر در شرایط تحریم‌ها اتفاق افتاد.

معاون هماهنگ کننده سپاه عنوان داشت: دشمن امروز معترف است که ایران سلاح‌های پیشرفته به دنیا می‌فروشد و امروز انواع سلاح‌ها را در اختیار داریم.

وی گفت: امروز بسیجیان با وجود اینکه سلاح در اختیار داریم اما سلاحی در دست نگرفتند و مظلومانه به شهادت می رسند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها ۲۳ هزار نفر بر بیش از ۱۰۰ بالگرد در افغانستان جا گذشتند افزود: امروز دشمن با رسانه به جنگ ملت آمده است و آمریکا که دستش در خون هزاران نفر آلوده است و هزاران نفر در زندان‌های خود را می‌کشد برای فوت یک نفر در ایران عزای عمومی گرفتند.

معاون هماهنگ کننده سپاه افزود: امروز بسیجیان نشان دادند که خون بر شمشیر پیروز است و دشمنان تلاش می‌کنند تصویر جنایتکاری از ایران اسلامی به دنیا نشان دهند که این توطئه را با مزدوران داخلی خود پیش می‌برند.

معاون هماهنگ کننده سپاه عنوان داشت: دشمنان در خیابان‌های ایذه و شاهچراغ جنایت می‌کنند و قرارگاه حمایت از اغتشاشات و آشوب‌ها را به راه انداختند.

سردار نقدی ادامه داد: دشمنان تصور می‌کنند اگر شقاوت نشان دهند ملت ما می‌ترسند در حالی که ملت ما عاشق شهادت هستند و دشمنان از تجزیه خود در دهه ۶۰ درس نگرفتند.

وی گفت: امروز مشخص شد که آنان مدافع حقوق بشر نیستند و سعودی‌ها و انگلیسی‌ها از این جنایات حمایت می‌کنند و باید روزی شجاعت‌های امروز جوانان و بسیجیان را در برابر فتنه‌های رسانه‌ای دشمنان نوشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه افزود: این فتنه‌ها زدوده خواهد شد و دشمن وحشت زده از نسل جدید است، او دیده است که دهه ۴۰ و ۵۰ شاه، منافقین و صدام را نابود کردند و نسل‌های بعدی، کشور را به عرصه‌های سازندگی رساندند و امروز این نسل با نابودی داعش سیاست‌های ایران را جهانی کردند.

سردار نقدی بیان داشت: دهه هشتادی و نودی ها آزادی قدس شریف را دنبال می‌کنند و امید داریم این نسل در بیت المقدس نماز بگذارند و این رویدادهای اخیر زمینه پیروزی بزرگ است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.