درخواست عجیب هواداران منچسترسیتی از دختر گواردیولا: با ارلینگ هالند ازدواج کن! +عکس

هواداران منچسترسیتی درخواستی غیرعادی از ماریا گواردیولا، دختر سرمربی تیمشان دارند؛ آنها در پی این هستند که ماریا گواردیولا (Maria Guardiola) و ارلینگ هالند (Erling Haaland) به رابطه عاشقانه با یکدیگر فکر کنند.

به گزارش تازه‌نیوز، پیشنهاد ازدواج این دو، پس از آن مطرح شد که ماریا، دختر پپ گواردیولا، مجموعه‌ای از عکس‌هایش را در حساب اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. او پس از آنکه چندین عکسش را برای بیش از ۴۳۵ هزار دنبال کننده اش در اینستاگرام منتشر کرد، با واکنش های فراوان از سوی طرفداران منچسرسیتی روبه‌رو شد.یکی از طرفداران نوشت: «با هالند ازدواج کن.» یکی دیگر از هواداران منچسترسیتی هم که مشتاق است این مهاجم نروژی و دختر ۲۱ ساله گواردیولا با هم  رابطه عاشقانه داشته باشند نوشت: «او به ما یک بچه-هالند نابغه می‌دهد.»

ماریا گواردیولا کیست؟

ماریا پس از سپری کردن تابستان در بارسلونا، در حال حاضر در لندن زندگی می‌کند. او اخیرا کار خود را در عرصه مدلینگ آغاز کرده و مجموعه های لباس شنا را تبلیغ می‌کند. ارلینگ هالند در لیگ برتر چنان تاثیرگذار بوده که برخی رسانه ها بدون هیچ دلیل مشخصی و صرفا بر این اساس که او و ماریا گواردیولا عکس های یکدیگر را در اینستاگرام لایک کرده‌اند، این دو را به یکدیگر مرتبط می‌کنند.

رابطه ماریا گواردیولا و دله الی

دله الی (Dele Alli) هافبک سابق تیم تاتنهام نیز در گذشته با دختر پپ گواردیولا ارتباط داشت. این ملی پوش انگلیسی و ماریا گواردیولا در حال بوسیدن و ترک یک رستوران با هم دیده شده بودند.

ماریا گواردیولا و دله الی
ماریا گواردیولا و دله الی

پیام ماریا گواردیولا به جرارد پیکه

دختر پپ گواردیولا در هفته های اخیر با جرارد پیکه هم مرتبط شده است. پس از آنکه پیکه آخرین بازی خود را در نیوکمپ انجام داد، ماریا چندین عکس از او در استوری اینستاگرامش برای ادای احترام به پیکه در آغاز بازنشستگی‌اش به اشتراک گذاشت.

حضور ماریا گواردیولا در دنیای فوتبال و ارتباط او با فوتبالیست‌ های مشهور با توجه به اینکه او دختر یکی از مشهورترین چهره های فوتبالی است به نظر منطقی می‌رسد. با این حال هنوز اطلاعات زیادی در دست نیست که نشان دهد او در حال حاضر با هیچ کدام از این فوتبالیست‌ها در ارتباط باشد.

خانواده پپ گواردیولا
خانواده پپ گواردیولا

منبع: روزیاتو

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.