قیمت ارزهای دیجیتال امروز شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱

بیت‌کوین نیمه کانال ۱۶ هزار دلار آرام گرفته. بازدهی ارز‌های دیجیتال سرشناس در ۲۴ ساعت اخیر نزدیک صفر درصد بوده است

به گزارش تازه‌نیوز، قیمت بیت‌کوین با افت یک درصدی در ۲۴ ساعت اخیر به نیمه کانال ۱۶ هزار دلار رسید. قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز شنبه ۲۸ آبان ۱۶ هزار و ۶۰۰ دلار تثبیت شد و مثل ۱۰ روز قبلی شاهد افت‌وخیز محدود رهبر بازار در این محدوده بودیم. علاوه بر بیت‌کوین، سایر ارز‌های دیجیتال سرشناس در این مدت نوسان محدودی داشتند. یک درصد از قیمت اتریوم کاهش پیدا کرد و ترون با ثبت بازدهی مثبت یک درصدی بهترین وضعیت را بین ۲۰ ارز دیجیتال برتر بازار به ثبت رساند. همچنین با خروج پنج میلیارد دلار از بازار، ارزش کل معاملات به حدود ۸۶۵ میلیار دلار تقلیل پیدا کرد که کمترین رقم از ژانویه ۲۰۲۱ یعنی دی‌ماه سال ۹۹ به‌حساب می‌آید.

قیمت بیت‌کوین؛ ۱۶ هزار و ۶۰۰ دلار

به نقل از فرارو، قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز شنبه ۲۸ آبان ۱۶ هزار و ۶۰۰ دلار به ثبت رسید. صبح جمعه بیت‌کوین حوالی پله ۱۶ هزار و ۸۰۰ دلار معامله می‌شد و در این مدت نزدیک ۲۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داده است. البته کمترین قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین در ۲۴ ساعت قبلی ۱۶ هزار و ۵۷۶ دلار بوده و رقم ۱۶ هزار و ۸۳۵ دلار بیشترین ارزش لحظه‌ای آن به‌حساب می‌آید. علاوه بر بازدهی ناچیز یک درصدی بیت‌کوین در ۲۴ ساعت قبلی، ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته قبل نیز تفاوت محسوسی ندارد. چون شنبه پیشین یعنی ۲۱ آبان هر واحد بیت‌کوین معادل ۱۶ هزار و ۷۰۰ دلار خرید و فروش می‌شد. درمقایسه با سال قبل، اما شاهد ریزش ۷۵ درصدی ارزش بیت‌کوین هستیم. آبان سال گذشته قیمت بیت‌کوین توانست تا محدوده تاریخی ۶۸ هزار دلار افزایش پیدا کند، اما الان نسبت به آن روز‌ها بیش از ۵۰ هزار دلار ریخته است. همچنین حجم ۳۲۰ میلیارد دلاری فعلی معاملات بیت‌کوین به معنی تسلط ۳۶ درصدی آن به کل بازار ارز دیجیتال است.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۲۰۰ دلار

قیمت لحظه‌ای اتریوم صبح امروز شنبه ۲۸ آبان به هزار و ۲۰۰ دلار رسید و نسبت به صبح جمعه حدود یک درصد کاهش پیدا کرد. صبح دیروز خرید اتریوم هزار و ۲۲۰ دلار تمام می‌شد و در این مدت شاهد افت ۲۰ دلاری قیمت اتریوم بودیم. قیمت لحظه‌ای امروز اتریوم کمترین سطح روزانه آن به‌شمار می‌رود و رقم هزار و ۲۲۱ دلار را باید بیشترین قیمت لحظه‌ای آن درنظر بگیریم. علاوه بر افت یک درصدی قیمت اتریوم در شبانه‌روز قبلی، نسبت به هفته قبل نیز بازدهی آن حدود منفی یک درصد محاسبه می‌شود. چون شنبه ۲۱ آبان هر واحد اتریوم هزار و ۲۲۵ دلار معامله می‌شد. با این حال نسبت به آبان پارسال، هولدر‌های اتریوم تقریبا ۷۵ درصد ضرر کردند. هر واحد اتریوم آبان پارسال در چنین روز‌هایی تا قله تاریخی چهار هزار و ۸۵۱ دلار پیشروی کرد، اما الان نسبت به آن زمان حدود سه هزار و ۶۰۰ دلار از ارزش این ارز دیجیتال آب رفته است. همچنین حجم ۱۴۷ میلیارد دلاری معاملات اتریوم، سهم این ارز دیجیتال از کل بازار را معادل ۱۷ درصد نشان می‌دهد.

قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت دو‌ج‌کوین در ۲۴ ساعت قبلی ۱.۵ درصد کاهش پیدا کرده و سایر ارز‌های دیجیتال سرشناس ظرف این مدت افت‌وخیز محدودی داشتند. قیمت دو‌ج‌کوین صبح امروز شنبه ۲۸ آبان ۰.۰۸۴ دلار یعنی تقریبا سه هزار و ۳۰ تومان به ثبت رسید درحالی که دیروز این ارز دیجیتال ۰.۰۸۵ دلار ارزش داشت. کاردانو که از نظر تسلط به بازار الان پشت سر دو‌ج‌کوین در جایگاه نهم ایستاده با افت قیمت یک درصدی امروز ۰.۳۲۵ دلار خرید و فروش شد. شیبا در این مدت روی پله ۰.۰۰۰۰۰۹ دلار ایستاد و بازدهی صفر درصدی را به ثبت رساند. ترا کلاسیک تقریبا همین وضعیت را داشت و ارزش آن از ۰.۰۰۰۱۷۴ دلار به ۰.۰۰۰۱۷۵ دلار رسید و ترون با ثبت بازدهی مثبت یک درصدی امروز ۰.۰۵۱ دلار ترید شد.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال هفته قبل دیروز امروز
بیت‌کوین ۱۶ هزار و ۷۰۰ دلار ۱۶ هزار و ۸۱۵ دلار ۱۶ هزار و ۶۰۰ دلار
اتریوم هزار و ۲۲۵ دلار هزار و ۲۲۰ دلار هزار و ۲۰۰ دلار
دوج‌کوین ۰.۰۸۰ دلار ۰.۰۸۵ دلار ۰.۰۸۴ دلار
کاردانو ۰.۳۳۹ دلار ۰.۳۲۸ دلار ۰.۰۳۲۵ دلار
شیبا ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار ۰.۰۰۰۰۰۹ دلار ۰.۰۰۰۰۰۹ دلار
ترون ۰.۰۵۴ دلار ۰.۰۵۰ دلار ۰.۰۵۱ دلار
ترا کلاسیک ۰.۰۰۰۱۸۵ دلار ۰.۰۰۰۱۷۴ دلار ۰.۰۰۰۱۷۵ دلار
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.