رهبر انقلاب تکلیف چگونگی برخورد با عناصر اغتشاشات را روشن کردند!

رهبر انقلاب در جمع مردم اصفهان درباره عناصر مرتبط با اغتشاشات توضیحاتی را بیان کردند.

به گزارش تازه‌نیوز، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (شنبه) در دیدار صدها نفر از مردم اصفهان در تبیین چگونگی برخورد با عناصر مرتبط با اغتشاشات بر ضرورت تفکیک صحنه‌گردانان، فریب‌خوردگان، عاملان جنایت و افراد پول گرفته تأکید کردند و گفتند: این افراد یکجور نیستند. کسی را که بی‌توجه به خواست حقیقی دشمن، با او همراهی کرده یعنی فریب خورده اما جنایتی نکرده است چه دانشجو باشد چه غیر دانشجو، باید متنبّه و موعظه و هدایت و بیدار کرد و با پرسش از او که آیا این حرکت موجب پیشرفت کشور است یا ضدّ آن، او را به فکر کردن وادار و هوشیار کرد تا با دشمن هم‌صدایی نکند و به تعبیر امام بزرگوار همه هر چه فریاد دارند بر سر آمریکا بزنند.

به نقل از ایسنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حکم عاملان جنایات اخیر را متفاوت خواندند و تأکید کردند: عاملان جنایت، قتل، تخریب یا تهدید به آتش زدن دکان و ماشین کاسبان و مردم، و آن کسی که با تبلیغات آنها را وادار به این کارها کرده، هر یک باید به اندازه گناهشان مجازات شوند.

ایشان در این زمینه افزودند: البته مجازات باید به‌وسیله قوه قضائیه‌ ای که با قدرت و سلامت و پر انگیزه است انجام شود و هیچ‌کس حق ندارد خودسرانه و به خیال خود دست به مجازات بزند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.