درخواست برای برخورد با مادر کیان پیرفلک: چرا دروغ سیاسی‌ برایش هزینه نداشته باشد!

روزنامه جوان نوشت: آیا دروغگویی سیاسی در این کشور جرم نیست؟ چنانکه دروغ‌های پدر مهسا امینی یا علی دایی هزینه‌ای برای آن‌ها نداشت و کسی با آن‌ها برخوردی نکرد.

به گزارش تازه‌نیوز، روزنامه منتسب به سپاه مادر کیان پیرفلک را «دروغگوی سیاسی» خواند و خواستار برخورد با او شد.

روزنامه جوان نوشت: در میان قربانیان حوادث ایذه برای کیان باید عزادارتر بود. چه آنکه به نظر می‌رسد او گریه‌کن واقعی ندارد و عزاداران ظاهری‌اش فقط از باب فشار به جمهوری اسلامی عزادار و خونخواه او شده‌اند. مادرش هم سر مزار او نمایش سیاسی اجرا می‌کند و با ریتمی ناموزون لالایی سرشار از ناسزا می‌خواند و حاضران دست می‌زنند. پدر کیان هم مجروح و در بیمارستان بستری است، اما مادرش می‌گوید پدر را جمهوری اسلامی به گروگان گرفته است! گویا مجروحی را که در حال خونریزی است، باید ر‌ها می‌کردند و به بیمارستان نمی‌بردند؟!

این مطالب را هم ببینید:

در ادامه این گزارش آمده است: روشن نیست مادر او از کجا می‌دانسته چه ساعتی تیراندازی شروع می‌شود، یا چرا با فرزند خود وسط آشوب بوده‌اند یا چرا نیرو‌های پلیس به جای آشوبگرانی که ۲۰۰ متر جلوتر بوده‌اند، باید به خانواده‌ای که بی گناه داخل ماشین‌شان هستند، شلیک کنند؟

نویسنده گزارش روزنامه جوان سپس تهدید کرده است: فیلم‌ها منتشر، شهادت شاهدین موجود و قاتلان هم دستگیر و همه چیز روشن خواهد شد؛ فقط می‌ماند اینکه آیا دروغگویی سیاسی در این کشور جرم نیست؟ چنانکه دروغ‌های پدر مهسا امینی یا علی دایی هزینه‌ای برای آن‌ها نداشت و کسی با آن‌ها برخوردی نکرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.