زمان اجرای کامل طرح رتبه‌بندی معلمان

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: طرح رتبه‌بندی معلمان بسیار زمان بر است، اما تلاش می‌کنیم در طول مدت سه تا چهار ماه این کار به سرانجام برسد.

به گزارش تازه‌نیوز، مصطفی بابایی سارویی، امروز یکشنبه ۲۹ آبان در سفر به خراسان جنوبی و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: متأسفانه دشمن از تعطیلی مدارس و حضور دانش آموزان در فضای مجازی سوء استفاده کرد و این نتیجه غفلتی بود که در نظام تعلیم و تربیت متوجه شدیم.

به نقل از ایسنا، وی با بیان اینکه پس از بازگشایی مدارس شاهد اتفاقاتی در کشور و جامعه بودیم، اظهار کرد: طی مدت اخیر یکی از کارهای بسیار مهم بازگشایی مدارس بعد از دوران کرونا بود و این بازگشایی بعد از سه بار تجربه ناموفق به واسطه شیوع کرونا انجام شد.

بابایی با اشاره به اقدامات و تغییرات مثبت و رو به بهبود در نظام آموزش و پرورش، تصریح کرد: با اقناع افکار عمومی در فروردین ماه امسال شاهد حضور ۸۷ درصدی دانش آموزان در مدارس بودیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مدارس پس از ۲۶ ماه تعطیلی از ابتدای مهرماه در تمام مقاطع به صورت حضوری بازگشایی شد و تجربه خوبی را کسب کردیم، ادامه داد: در زمینه رفاه فرهنگیان یک بیمه کارآمد جایگزین بیمه سابق شده است و در بیمه جدید دو سوم حق بیمه را دولت پرداخت می‌کند.

بابایی از مطالبه عمومی فرهنگیان از آذرماه ۱۳۹۰ برای رتبه بندی معلمان، گفت و تصریح کرد: پس از ۱۱ سال در این چند روز اخیر طرح رتبه بندی معلمان اجرایی و احکام بیش از ۹۰ درصد همکاران فرهنگی و معلمان خراسان جنوبی صادر شده است؛ در مجموع ۸۵۰ هزار معلم در سطح کشور مشمول طرح رتبه‌بندی قرار می‌گیرند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.