واکنش اقلیم کردستان عراق به حمله موشکی سپاه! +جزئیات

دولت اقلیم کردستان عراق در واکنش به حملات ایران علیه تروریست‌ها در این منطقه تاکید کرد که ثبات هیچ‌گاه از طریق خشونت محقق نخواهد شد.

به گزارش تازه‌نیوز، دولت اقلیم کردستان عراق در بیانیه‌ای حملات موشکی و پهپادی ایران علیه اقلیم کردستان(مواضع تروریست‌ها) را محکوم کرد.

به نقل از ایسنا به نقل از روسیاالیوم، در این بیانیه ادعا شده است که این اقدامات مکرر ایران به حاکمیت عراق و اقلیم کردستان آسیب می زند و غیر قابل توجیه است.

دولت اقلیم کردستان همچنین این اقدام ایران را نقض آشکار قوانین بین‌المللی و اصل حسن همجواری خواند.

دولت اقلیم کردستان در ادامه بیانیه خود از ایران خواست که به این حملات پایان دهد و تاکید کرد که ثبات به هیچ وجه از طریق خشونت محقق نخواهد شد.

در ادامه این بیانیه همچنین آمده است که دولت اقلیم کردستان از تمام دوستان و شرکای خود در بغداد و سازمان ملل و جامعه بین‌المللی می‌خواهد که موضعی واضح و صریح علیه اقدامات مداوم ایران در کردستان اتخاذ کنند.

روابط عمومی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از آغاز حملات جدید  موشکی و پهپادی قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام برای انهدام مقرها و مراکز باقی‌مانده گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب ضد ایرانی مستقر در شمال اقلیم عراق خبر داد .

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.