گزارش و نتیجه بازی تیم ملی ایران و انگلیس در جام جهانی

ایران ۲-۶ انگلیس/ بدترین باخت تاریخ تیم ملی رقم خورد/ جام جهانی دوست‌نداشتنی!

تیم ملی فوتبال ایران در نخستین بازی از مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف انگلیس رفت.

به گزارش تازه‌نیوز، تیم‌های ملی فوتبال ایران و انگلیس در نخستین دیدار از گروه B رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف یکدیگر رفتند.

به نقل از خبرورزشی، تیم ملی ایران با هدایت کارلوس کی‌روش کار سختی مقابل گرانقیمت‌ترین تیم جام خواهد داشت اما یوزهای ایرانی برای تاریخ‌سازی در جام جهانی از انگیزه‌ بالایی در این مسابقه برخوردارند و شاگردان کی‌روش به هیچ عنوان حریف دست و پا بسته‌ای مقابل انگلیس نیستند.

تیم ملی انگلیس نیز با هدایت گرت ساوت‌گیت به عنوان فینالیست یورو با هدف قهرمانی در مسابقات جام جهانی پای این مسابقات گذاشتند و باتوجه به ستاره‌های که در اختیار دارند یکی از گزینه‌های مدعی جام به شمار می‌روند.

اما کارلوس کی‌روش با ترکیبی غیرمنتظره نفرات زیر را برای این دیدار فوق‌العاده حساس درنظر گرفته است:

علیرضا بیرانوند (۱۷ – حسین حسینی)، مرتضی پورعلی گنجی، مجید حسینی، صادق محرمی، میلاد محمدی، روزبه چشمی (۴۶- محمدحسین کنعانی زادگان)، احسان حاجی صفی، احمد نورالهی، علی کریمی (۴۶ – سعید عزت‌اللهی)، علیرضا جهانبخش (۴۶ – علی قلی‌زاده) و مهدی طارمی.

گرت ساوت گیت نیز برای رویارویی با ایران از نفرات زیر استفاده کرده است:

جردن پیکفورد، کیران تریپیه، جان استونز، هری مگوایر، لوک شاو، دکلان رایس، جود بلینگام، میسون مانت، باکایو ساکا، رحیم استرلینگ و هری کین.

داور مسابقه:

رافائل کلاوس

دقیقه ۲: ضربه کرنر تریپیه برای تیم انگلیس مستقیم به بیرون رفت.

دقیقه ۷: سانتر هری کین روی پاس فرار از سمت راست شکل خطرناکی از مقابل مهاجمان و مدافعان دو تیم رد شد و پس از برخورد به یکی از بازیکنان انگلیس به بیرون رفت. روی این توپ ارسالی مجید حسینی با علیرضا بیرانوند برخورد شدیدی داشت و منجر به مصدومیت دروازه‌بان تیم ملی کشورمان شد و به همین خاطر دقایقی از بازی به این خاطر متوقف شد.

این مطالب را هم ببنیید:

دقیقه ۱۸: پس از اینکه بازی با اعلام داور مسابقه ادامه پیدا کرد بیرانوند قادر به بازی نبود و در نهایت دروازه‌بان تیم ملی کشورمان جای خود را به سید حسین حسینی داد.

دقیقه ۲۱: تیم ملی ایران از سمت چپ  محوطه جریمه انگلیس صاحب یک ضربه کاشته شد که سانتر جهانبخش پس از برخورد به مدافعان انگلیس توپ در سمت راست به احمد نوراللهی رسید. حرکت روبه جلو و سانتر نوراللهی از روی سر بازیکنان ایران رد شد.

دقیقه ۲۷: شوت باکایو ساکا از پشت محوطه جریمه ایران در اختیار سید حسین حسینی قرار گرفت.

دقیقه ۲۹: سانتر خطرناک ساکا روی یک کار ترکیبی از انگلیسی‌ها به میسون مانت رسید و ضربه این بازیکن به بیرون رفت.

دقیقه ۳۱: ضربه سر هری مگوآیر بالاتر از روزبه چشمی روی کرنر انگلیسی‌ها به تیرک دروازه ایران برخورد کرد.

دقیقه ۳۵: جود بلینگام روی سانتر لوک شاو با ضربه سر دروازه ایران را باز کرد و انگلیس را به گل اول رساند.دقیقه  ۴۲: ضربه کرنر تیم انگلیس پس از اشتباه مدافعان ایران به باکایو ساکا رسید و شوت دقیق این بازیکن به گل دوم انگلیس تبدیل شد.

دقیقه ۴۵: پاس هری کین از سمت راست به باکایو رسید و تیم انگلیس با ضربه مهاجم خود به گل سوم در مقابل ایران رسید.

دقیقه ۵۳: حرکت توی عمق رحیم استرلینگ و یک دو با هری کین در پشت محوطه جریمه ایران صاحب موقعیت شد که مجید حسینی با حضور به موقع توپ این بازیکن را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۶۱: حرکت انفرادی باکایو ساکا در محوطه جریمه ایران و ضربه فنی این بازیکن دو گله انگلیس پس از برخورد به مدافعان ایران به تور دروازه حسینی چسبید تا انگلیس به گل چهارم برسد.دقیقه ۶۵: تیم ملی ایران روی حرکت صادق محرمی از سمت راست با یک پاس توپ را به علی ‌قلی‌زاده رساند و این بازیکن با یک پاس توی عمق مهدی طارمی در موقعیت گل قرار داد و شوت طارمی ایران را به گل اول رساند.دقیقه ۷۰: هری کین روی ضد حمله مارک راشفورد در محوطه جریمه ایران صاحب توپ کرد و این بازیکن که به عنوان یار تعویضی تازه وارد زمین شده با یک حرکت توی عرض پس از عبور از مدافعان ایران گل پنجم انگلیس را به ثمر رساند.

دقیقه ۸۳: حرکت راشفورد در محوطه جریمه و شوت این بازیکن پس از برخورد به مدافعان ایران از منطقه خطر دور شد و در ادامه با حضور به موقع صادق محرمی روی پاس در عمق جک گریلیش در محوطه جریمه توپ به کرنر رفت.

دقیقه ۸۹: مارک راشفورد در میانه میدان روی یک ضدحمله با پاس توی عمق خود را به محوطه جریمه ایران رساند و در موقعیت سه به یک توپ را به بازیکن کناری خود پاس داد و جک گریلیش دروازه خالی سید حسین حسینی را برای بار ششم باز کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.