اقدامات پنهانی جدیدی در مقابله با آشوب‌ها در کف خیابان انجام خواهد گرفت

نماینده تهران در مجلس گفت: تصمیمات تازه‌ای در حمله به مقر گروهک‌های تروریستی انجام و اقدامات پنهانی جدیدی در مقابله با آشوب‌ها در کف خیابان انجام خواهد گرفت.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از اعتمادآنلاین، مجتبی توانگر، نماینده تهران و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس مجلس در حساب کاربری شخصی خود در توییتر با اشاره به حوادث اخیر کشور، نوشت: آنچه در روزهای اخیر در جلساتی منظم با شورای عالی امنیت ملی، وزیر کشور، وزیر اطلاعات، اطلاعات سپاه، فرماندهان نظامی و انتظامی داشتیم، جمع‌بندی آن شده ‎تا امروز که با تجمعات و بعضاً اغتشاشات برخورد سخت انجام نمی‌دهند، اما اگر خدشه‌ای به امنیت ملی و تمامیت ارضی وارد شده و گروهک‌های معاند قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومی را داشته باشند، ذره‌ای مدارا صورت نمی‌گیرد و جهت حفاظت از امنیت این شهرها با قدرت با آشوبگران برخورد می‌شود.

وی در ادامه افزود: لذا تصمیمات تازه‌ای در حمله به مقر گروهک‌های تروریستی انجام و اقدامات پنهانی جدیدی در مقابله با آشوب‌ها در کف خیابان انجام خواهد گرفت.

رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: با این همه برای اقدام به تغییر در برخی روش‌های حکمرانی جلساتی با وزرای اقتصاد، علوم، ارشاد، رفاه، و… خواهیم داشت که بایستی نهادهای مدنی، حکومتی، فعالین پلتفرم‌هایِ ‎اقتصاد دیجیتال و.. ما را در این زمینه یاری نمایند. مسلماً هرگونه بهبود خواهی بدون تحقق حکمرانی مشارکتی رخ نخواهد داد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.